حمید درخشان: با همدلی تراکتورسازی را بردیم

۳۰م آذر ،

سرمربی داماش گیلان گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که با یکدلی و همدلی این بازی را با برد به سرانجام رساندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید درخشان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با تراکتورسازی گفت: از مردم تشکر ویژه می‌کنم که به ما روحیه دادند. طبیعی است که این بازی برای ما بسیار سخت بود. ضمن این‌که گل بسیار بدی هم خوردیم. البته در نیمه‌ی اول بسیار منظم بازی نکردیم ولی در نیمه‌ی دوم با نظم و تاکتیکی‌تر بازی کردیم.

وی افزود: در وقت اضافه هم ضربه‌ی مهدوی می‌توانست ما را به پیروزی برساند که متاسفانه به تیر خورد ولی در نهایت از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که با یکدلی و همدلی این بازی را با برد به سرانجام رساندند. در این‌جا یک تشکر ویژه از حسن رودباریان دارم که سبب شد بازی را ببریم. از کادر پزشکی تیم‌مان هم بسیار ممنونم؛ چون رودباریان مصدوم را به این بازی رساندند.

وی در ادامه دربارهٔ‌ی تعویض هادی سهرابی گفت: این تعویض یک تغییر تاکتیکی بود. ما می‌خواستیم با این کار تاکتیک بازی خود را عوض کنیم.

درخشان هم‌چنین افزود: خوشحالم که تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و ما در مورد بازی‌های جام حذفی با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. در مورد بازی با فجر سپاسی باید بگویم امیدوارم که این بازی در رشت برگزار شود ولی اگر هم در شیراز بازی کردیم سعی می‌کنیم برابر تیم دونده‌ی فجرسپاسی پیروز باشیم.

به گزارش ایسنا، بازی تراکتورسازی و داماش با حاشیه‌هایی همراه بود که در پایان دیدار، بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند و مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش در این‌باره گفت: من می‌خواستم آقای سیدصالحی را به سمت رختکن‌شان هدایت کنم که ایشان با حسین ابراهیمی درگیر شده و الفاظی را به کار بردند که در شأن یک بازیکن نبود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.