حمید درخشان: مربی گلرها را تقدیم پرسپولیس کردیم / سازمان لیگ میزبانی را از ما بگیرد

۴ م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص پیشنهاد پرسپولیس ها به مربی درواز بانهای این تیم گفت: ما برای کمک به سرخپوشان قبول کردیم که مندز مربی برزیلی مان به این تیم بپوندد.

حمید درخشانسرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر به دنبال جذب یک مربی دروازبانها هستیم تا به گلر های ما در ادامه مسابقات تمرین دهد.

درخشان در خصوص محرومیت تماشاگران تیمش گفت: کمیته انضباطی به چه سبب تماشاگران ما را دو جلسه محروم از دیدن بازی تیمشان کرده است من از این حکم صادر شده سر در نمی آورم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه بیان داشت: مسئولان کمیته انضباطی نسبت به تیم فوتبال داماش گیلان کم لطفی می کنند هواداران ما خطایی مرتکب نشدند که دو جلسه محروم از تماشای بازی تیمشان شدند.

درخشان در ادامه اظهار داشت: در نیم فصل اول هم دو بازیمان بدون تماشاگر برگزار کردیم سازمان لیگ بهتر است به ما بگوید که دیگر در ورزشگاه خانگی تان اجازه بازی کردن ندارید.

سرمربی فوتبال داماش گیلان گفت: ما به دنبال جذب یک سانت فورواد بودیم که به خاطر مسائلی از جمله عدم رضایت نامه باشگاه به بازیکن مد نظر ما این انتقال انجام نشد.

وی بیان کرد:در مجموع با حمایت مسئولان داماش گیلان توانستیم با گرفتن بازیکنان مد نظرمان تا حدودی نقاط ضعف تیممان را برای نیم فصل دوم برطرف کنیم.

درخشان در ادامه تصریح کرد:ما همزمان با فصل نقل و انتقالات درگیر جام حذفی بودیم و تمرکز روی بازیهای حذفی داشتیم به خاطر زمان اندک نقل و انتقالات نتوانستیم آنطور که باید اشکالات تیم را شناسایی کنیم و براساس آن با گرفتن بازیکن نقاط ضعف تیم را ترسیم کنیم.

وی دربارهٔ عملکرد دیگر تیم ها در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم بعضی از تیم ها همچون استقلال و پیکان نفرات خوبی برای نیم فصل دوم گرفتند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.