حمید سوریان: مامور بازگرداندن بنا نیستم

۲۶م دیماه ،

Hamid-Soryan-of-Iran-who-won-Olympic-gold-medal-in_63211400012234.jpg

قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک لندن گفت: بنا دین خود را به کشتی فرنگی ادا کرده است، اما من مامور بازگرداندن او نیستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید سوریان در حاشیه آیین تجلیل از نخبگان، ورزشکاران و تلاشگران سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا او ماموریت دارد تا بنا را به کشتی فرنگی باز گرداند، اظهار کرد: این اولین باری است که چنین مطلبی را می‌شنوم و من مامور این کار نیستم. هر چند که کشتی فرنگی مدیون محمد بنا است و امیدوارم او باز گردد و به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: امیدوارم سرمایه‌هایی مانند بنا در کشتی حضور داشته باشند، اما بعد از استعفای آقای بنا از ایشان خبری ندارم.

سوریان همچنین دربارهٔ حضور در جام جهانی تهران، اظهار کرد: اگر مسئولان صلاح بدانند در جام جهانی کشتی می گیرم، ولی الان آمادگی لازم را ندارم و چون مسابقات به صورت تیم به تیم است ممکن است مشکلی به وجود آید، اما باز هم همه چیز بستگی به صلاحدید مسئولان دارد.

وی در پایان دربارهٔ حضور جمشید خیرآبادی در تیم ملی آذربایجان گفت: تمام دنیا می‌خواهند تیم‌های خود را آماده کنند و در سطح بالایی حضور داشته باشند، آقای خیر آبادی هم در یک تصمیم حرفه‌ای به آذربایجان رفت. البته کشتی ایران اگر مثل قبل کار کند می‌تواند موفقیت‌های سال‌های قبل را تکرار کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.