حمید کللی فرد سرمربی شاهین بوشهر شد

مدیر روابط عمومی و امور رسانه باشگاه شاهین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور انتخاب سرمربی شاهین برای فصل جدید لیگ دسته اول درنشستی با حضور علی افراشته، مهرزاد رئیسی نژاد و محمدپور رئیس هیئت مدیره باشگاه، پس از بحث و بررسی‌های صورت گرفته حمید کللی‌فرد به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان شاهین بوشهر انتخاب شد.

علیرضا محمدی اضافه کرد: کللی فرد سابقه سرمربی‌گری تیم شاهین را در کارنامه خود دارد و به خوبی با این باشگاه آشنا است و می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند.

وی ادامه داد: تیم شاهین به همراه همین مربی مجوز حضور در  لیگ برتر را کسب کرد و امیدواریم این بار نیز با تکیه بر این مربی بومی بتوانیم شاهد موفقیت شاهین بوشهر در فوتبال کشور باشیم.

محمدی افزود: همچنین مهرزاد رئیسی نژاد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر، در حکمی آقای ناصر رفیعی را به سمت سرپرست (مدیر تیم) فوتبال بزرگسالان شاهین بوشهر منصوب کرد.

حمید کللی فرد (متولد ۱۳۳۵ در محله بهبهانی بوشهر) بازیکن بازنشسته و مربی کنونی فوتبال است که سابقه بازی در تیم فوتبال شاهین بوشهر و تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

وی سابقه مربی‌گری در تیم‌های شاهین بوشهر، ایران‌جوان بوشهر و ملوان بندر انزلی را دارد. کللی فرد در سه دوره مسابقات جام تخت جمشید با ملوان به عناوین سومی، چهارمی، بهترین تیم شهرستانی و قهرمانی جام حذفی ایران و چندین مقام نیروهای مسلح، دست یافته است.

در این سری از مسابقات ضربه حمید کللی‌فرد از فاصله ۴۵ متری که درون دروازه استقلال تهران قرار گرفت فراموش نشدنی است.

کللی فرد تیم شاهین بوشهر را از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال ایران رساند و چند هفته در این تیم به مربی‌گری پرداخت و سپس جای خود را به محمود یاوری داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.