حنطه بازی با گهر را از سکو تماشا می‌کند

۲۳م آذر ،

کارون یعقوبی اظهار داشت: علی حنطه برای قبول سرمربیگری شرایط ویژه‌ای نداشت، به همین دلیل به سرعت با وی به توافق رسیدیم.

وی دربارهٔ تغییر ناگهانی سرمربی این تیم تصریح کرد: بعد از بازی با سنگ آهن بافق، نوروزی گفت دیگر تمایلی برای همکاری با این تیم ندارد و می‌خواهد از تیم جدا شود، بنابراین ما هم به دلیل اینکه بازی جام حذفی را پیش رو داشتیم به سرعت علی حنطه را جایگزین وی کردیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز خبرها انتشار یافته از مشکلات مالی این باشگاه را تکذیب کرد و اظهار داشت: باشگاه استقلال مشکلات مالی ندارد، نمی‌دانم چرا مدتی است که همه این مسئله را بازگو می‌کنند؛ قبل از بازی با سنگ آهن بافق، ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم و بقیه قرارداد‌ها را هم در طول نیم فصل دوم می‌پردازیم.

یعقوبی همچنین دربارهٔ انتقال شهرویی مهاجم بلند قامت استقلال اهواز به تیم مس سرچشمه گفت: درخواست این باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن به دست باشگاه رسیده است، اما ما هنوز جوابی به این درخواست نداده‌ایم.

وی همچنین عنوان کرد: در نیم فصل قرار است، چند بازیکن را در خطوط دفاعی و میانی و همچنین یک دروازه‌بان به خدمت بگیریم تا بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری در این پست‌ها داشته باشیم.

در حالی که به نظر می‌رسد، استقلال اهواز با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند، اما تا به حال، بازیکنان این تیم در نیم فصل بدون گرفتن پول بازی ‌کردند و مورد تشویق هواداران تیم قرار گرفته‌اند.

استقلال اهواز روز جمعه در چارچوب یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی در اهواز میزبان گهر درود است. این بازی از ساعت ۱۴:۱۵ در ورشگاه تختی اهواز آغاز می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.