حنطه سرمربی استقلال اهواز شد

۲۲م آذر ،

 تیم فوتبال استقلال اهواز نماینده خوزستان در گروه الف لیگ یک کشور سرمربی جدید خود را معرفی کرد؛ علی حنطه سومین سرمربی آبی پوشان استقلال در این فصل رقابت هاست.

استقلال اهواز که نیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، در تلاش است با تغییراتی در کادر فنی تیم، خود را از قعر جدول بالا بکشد و خطر سقوط را از خود دور کند.

استقلال اهواز، در پایان نیم فصل اول لیگ یک با ۳ برد، ۳ مساوی و ۷ باخت عملکرد ضعیفی داشت و با ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی گروه «الف» رقابت‌ها قرار دارد.

آبی پوشان ابتدای فصل را با سرمربی فصل قبل خود عادل حردانی آغاز کردند. این مربی در ۹ بازی که هدایت این تیم را بر عهده داشت تنها یک برد کسب کرد. از بازی دهم مسعود نوروزی در سمت سرمربی بر نیمکت این تیم نشست. نوروزی با اینکه در چهار بازی خود دو برد و یک مساوی کسب کرد نتوانست رضایت مسئولان باشگاه استقلال را جلب کند و مسئولان باشگاه در یک تصمیم ناگهانی علی حنطه را سرمربی این تیم کردند.

علی حنطه سرمربی سابقه سرمربی‌گری در باشگاه‌های ابومسلم خراسان، شاهین بوشهر و شهرداری اراک را دارد و همچنین در لیگ بر‌تر هدایت پیام خراسان را بر عهده داشت. این سرمربی روز قبل رسما به عنوان سرمربی هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت.

همچنین باشگاه از لحاظ مالی در مضیقه است و بازیکنان استقلال اهواز تا به حال مقدار کمی از قراردادهای خود را گرفته‌اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.