حوادث کوتاه از کشور

کدخبر: ۵۵۵۰۰

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت – ۰۲:۱۱

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

حوادث کوتاه از کشور

سقوط در استخر
کاشان-خبرنگار کیهان: کودک یک ساله ای که به همراه خانواده خود به پارک شهید سلمانی آران و بیدگل رفته بود در حین بازی و دور از چشم خانواده به داخل استخر آب پارک سقوط کرد. حجت الله قرنی کارگر شهرداری کاشان در حین انجام وظیفه در پارک با مشاهده کودک به یاری او شتافت و وی را از مرگ نجات داد.
اعدام قاچاقچی
زنجان-فارس: به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، یک نفر از محکومان مواد مخدر که به جرم حمل و نگهداری ۵/۴۹ گرم ماده روانگردان از نوع شیشه بدون لفافه دستگیر شده بود، اعدام شد. این سوداگر مرگ پس از محاکمه و تأیید حکم در دیوان عالی کشور و انجام تشریفات قانونی در زندان مرکزی زنجان به دار مجازات آویخته شد.
نقص فنی در پرواز
تبریز-خبرنگار کیهان: بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز ۵۲۱۵ «آتا» از تبریز به مشهد، باعث معطل شدن نزدیک به ۵ ساعت مسافران هواپیما، در فرودگاه بین المللی تبریز شد.
این پرواز قرار بود ساعت ۹ صبح روز سه شنبه انجام شود که ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر صورت گرفت.
تگرگ خسارت زد
ارومیه-ایرنا: فرماندار سلماس گفت: بارش شدید تگرگ در عصر روز سه شنبه به ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغ های این شهرستان خسارت وارد کرد. مرتضی نظری گفت: بارش تگرگ که به مدت ۳۰ دقیقه ادامه داشت زمین های زراعی و باغی بیش از ۱۰ روستای منطقه را دچار خسارت کرد و بین ۴۰ تا ۷۰درصد محصولات کشاورزی بویژه گندم، یونجه و زردآلو و آلو از بین رفتند. بیشترین خسارت در منطقه شکر بازی سلماس به کشاورزان و باغداران وارد شده است.
نجات از مرگ
برازجان-خبرنگار کیهان: استاد نما کار ساختمان از داربست طبقه سوم یک منزل مسکونی در برازجان به پایین سقوط کرد اما از مرگ جان سالم به در برد. وی که از ناحیه آرنج و کتف آسیب جزیی دیده بود به بیمارستان برازجان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت و مرخص شد. وی در حال انتقال تخته های داربست به طبقات بالا بود که دچار حادثه شد.
آتش سوزی در خودرو
¤خودرو یک شهروند برازجانی دچار آتش سوزی شد و خسارات زیادی به آن وارد آمد. این فرد در منزل مسکونی خود در حال سوخت گیری خودرو خویش با استفاده از کپسول گاز خانگی بود که در اثر بی احتیاثی دچار حادثه شد.
کلاهبرداری نیم میلیاردی
رشت-خبرنگار کیهان: کلاهبردار ۵۲۰ میلیون ریالی در شهرستان رضوانشهر دستگیر شد.
این فرد به نام یوسف در معامله قطعه زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، مبلغ ۵۲۰ میلیون ریال از مالک زمین به نام عزیز الله کلاهبرداری کرد.
متهم که در محل اسکان خود به دام پلیس افتاد اعتراف کرد که قطعه زمین مذکور را تاکنون به ۴ نفر فروخته است.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.