حوادث مرگبار در سطح جاده‌های کشور

۲۶ام بهمن ،

گزارش فارس از حوادث رانندگی هفته

حوادث مرگبار در سطح جاده‌های کشور

با توجه به اخطار‌های مختلف در خصوص رعایت مسائل ایمنی در هنگام رانندگی در هفته قبل باز هم شاهد حوادث مرگباری در سطح جاده‌های کشور بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از فارس؛ با توجه به اخطار‌های مختلف در خصوص رعایت مسائل ایمنی در هنگام رانندگی در هفته قبل باز هم شاهد حوادث مرگباری در سطح جاده‌های کشور بودیم که مهمترین این حوادث به گزارش خبرنگار حوادث فارس به شرح زیر است.

۲ کشته و ۳ مجروح در اتفاق واژگونی پژو ۴۰۵

معاون عملیات پلیس راه از واژگونی یک خودروی پژو ۴۰۵ به سبب تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده در استان فارس خبر داد که این اتفاق در محور شیراز به سپیدان در کیلومتر ۲۵ رخ داد و در اثر این اتفاق ۳ نفر از سرنشینان خودرو مجروح و ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند.

۴ کشته و یک مجروح در برخورد بین پژو و کامیون

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از تصادف بین کامیون و پژو ۴۰۵ در استان مازندران در کیلومتر ۶۲ محور تنکابن به جاده ۳۰۰۰ در استان مازندران خبر داد که در اثر این تصادف ۴ تن کشته و ۱ نفر مجروح شدند.

سرهنگ سلبی سبب این اتفاق را توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ در جاده دو طرفه توسط راننده کامیون اعلام کرد.

۳ کشته و ۲ مجروح در برخورد بین پراید و تریلی

در اتفاق‌ای دیگر معاون عملیات پلیس راه راهور ناجا به تصادف بین تریلی و پراید در استان اصفهان اشاره کرد که این صانحه در کیلومتر ۶۵ محور فرعی مجتمع فولاد در استان اصفهان در اثر برخورد یک‌دستگاه پراید به سبب عدم رعایت حق تقدم، با یک دستگاه تریلی ولوو، ۳ تن کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

۴ کشته و ۹ مجروح در برخورد اتوبوس با ۴ خودرو در آزادراه زنجان

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از زخمی شدن ۹ نفر و کشته شدن ۴ تن در کیلومتر ۴۵ باند جنوبی آزادراه زنجان – قزوین در استان زنجان خبر داد که این اتفاق در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو به سبب خستگی و خواب آلودگی راننده با ۴ دستگاه خودرو تریلی اسکانیا، تریلی دانگ فنگ، کامیون بنز و سواری پراید رخ داد.

۴ کشته و ۳ مجروح در تصادف نیسان و پراید

همچنین رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا به تصادف بین نیسان و پراید در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد که این تصادف در محور لردگان در استان چهارمحال و بختیاری در اثر برخورد یک‌دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری پراید بوده و در اثد آن ۴ تن کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در ادامه گفت: سبب این اتفاق تجاوز به چپ در جاده دوطرفه توسط راننده وانت نیسان بوده است.

یک کشته و ۵ مجروح در تصادف نیسان و پژو

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از مصدومیت ۵ نفر و کشته شدن یک نفر در تصادف بین نیسان و پژو ۴۰۵در استان فارس خبر داد در محور گچساران در استان فارس در اثر برخورد یک‌دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری پژو ۱ تن کشته و ۵ نفر مجروح شدند که سبب این اتفاق انحراف به چپ توسط راننده وانت نیسان اعلام شد.

یک کشته در تصادف کامیون و تریلی

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا همچنین از کشته شدن یک نفر در تصادف بین کامیون ایسوزو و تریلی هوو در جاده شیراز به اصفهان به سبب عدم توجه به جلو توسط راننده کامیون ایسوزو خبر داد.

به این ترتیب در هفته قبل شاهد تصادفاتی و حوادثی بودیم که بر اثر عدم توجه به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی، انحراف به چپ، خواب آلودگی، عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه بوجود آمدند.

جمعه ۲۷ بهمن   ۱۲:۳۷

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.