حوادث وی‍ژه ترافیکی در هفته قبل بیش از ۵۵۰ مصدوم برجای گذاشت

۲۶خردادماه،

اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته قبل بیش از ۵۵۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  طی ۱۳۴ اتفاق  ویژه رخ داده طی  هفته

گذشته   ۲۲۵آمبولانس و بیش از ۴۵۰ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محلحوادث شد. نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، ۵۵۰ نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل نمودند.

بنا براین گزارش در ساعت ۱۳:۳۰ مورخ  ۲۵/۰۳/۹۲ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ازتصادف پراید با پژو ۲۰۶ در محور جاده کندوان – پل اوشن مطلع گردید که بلافاصله ۱ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که پس از ۸دقیقه به محل اتفاق رسیده  و  ۷  نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان طالقانی مازندران انتقال پیدا کردند.

 در ساعت  ۱۶:۵۱ مورخ ۲۵/۰۳/۹۲  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه پراید  در محور کرمان – جاده آبشارراین مطلع گردید که .بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از ۷ دقیقه به محل اتفاق رسیده که  ۸ نفر مصدوم اتفاق  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی درمانگاه راین و باهنر کرمان انتقال پیداکرد.

در ادامه این گزارش در ساعت ۲۰:۰۲  مورخ   ۲۵/۰۳/۹۲  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه پراید در محور کرمان-زرند-دشتخاک مطلع گردید .  که .بلافاصله ۲  دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از  ۱۱ دقیقه به محل اتفاق رسیده  و ۶ نفر مصدوم اتفاق  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان سینا و امام علی زرند انتقال پیداکردند. 

هنگام رخداد هر اتفاق ای در صورت وجود مصدوم از اورژانس ۱۱۵ کمک بخواهید و برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه نمایید . همچنین تذکرات و دستورات تلفنی کارشناسان ۱۱۵ را تا رسیدن تیم های امدادی به دقت اجرا کنید. با تهیه کیف کمک های اولیه در منزل و خودرو برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشید./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.