حواشی دیدار پیکان و سپاهان۳

 هواداران تیم سپاهان پس از دومین شکست متوالی تیم محبوب‌شان در رقابت‌های لیگ برتر و در حالیکه یک ساعت از پایان بازی با پیکان گذشته بود، همچنان پشت درهای ورزشگاه تختی حضور داشته و به عملکرد این تیم اعتراض می‌کردند.

در این شرایط اتوبوس حامل کادر فنی و بازیکنان سپاهان پس از معطلی ۲۰ دقیقه‌ای با اسکورت یگان ویژه از درب شمالی ورزشگاه تختی خارج شد در حالیکه هواداران پشت درب اصلی ورزشگاه منتظر خروج اعضای تیم سپاهان بودند.

از سوی دیگر مجید بصیرت، مربی پیکان که سال‌ها در تیم سپاهان حضور داشت در پایان این مسابقه از اظهارنظر در خصوص تیم سپاهان خودداری کرد.

سرپرست پیشین سپاهان با عذرخواهی از خبرنگاران در خصوص دلایل مصاحبه نکردنش به خبرنگار مهر گفت: از روزی که از سپاهان جدا شدم به خاطر اینکه این تیم قهرمان لیگ بوده و نماینده ایران در آسیا، اصلا در مورد سپاهان صحبتی نکردم و در آینده هم تنها در خصوص تیم پیکان صحبت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه در ابتدای بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و به مشکلاتش با مرزبان، مربی فعلی زردپوشان اصفهانی پایان داد، تصریح کرد: من تنها به خاطر اینکه آنها میهمان بودند به سمت‌شان رفتم و به اعضای کادر فنی سپاهان دست دادم.

بصیرت همچنین گفت: من از لیدرها و تماشاگران تیم پیکان هم تشکر می‌کنم که به حرف من توجه کردند و از دقیقه پنج که به سوی آنها رفتم و خواستم علیه سپاهان شعار ندهند به این مسئله توجه کرده و تا پایان بازی تنها تیم پیکان را تشویق کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.