حواشی ارز مرجع دامن قائم مقام غضنفری را گرفت

۰۸اردیبهشت،

forootan-4-49.jpg

در حالی تنها چند روز از اعلام خبر حذف ارز مرجع واردات بعضی کالاهای اساسی می گذرد که حواشی این اتفاق همچنان ادامه دارد و در این بین بیشتر انتقادات متوجه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چندی پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت با تائید حذف ارز مرجع واردات بعضی اقلام اساسی اعلام کرد که به واردات چهار قلم کالا همچنان ارز مرجع پرداخت خواهد شد.

چندی بعد قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشستی خبری با اشاره به اینکه بخش خصوصی به سبب شرایط اقتصادی پیش آمده خواستار حذف ارز مرجع واردات شده بود، عنوان کرد که سیاست دولت حذف تدریجی ارز مرجع برای واردات بوده و افزایش قیمت ها نیز به صورت تدریجی اعمال خواهد شد.

اما در حالی وزیر صنعت، معدن و تجارت اولین فردی بود که خبر حذف ارز مرجع واردات بعضی کالاهای اساسی را اعلام کرد که سخن قائم مقام او بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت به طوری که بعضی رسانه ها گزارش دادند که معاون اول رئیس جمهوری با تکذیب اظهارات قائم مقام وزیر صنعت اظهارات او را مبنی بر حذف ارز مرجع واردات رد کرده است.

در همین حال در تازه ترین رخداد روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خبری که از آن به عنوان دلجویی معاون اول رئیس جمهوری از قائم مقام وزیر صنعت یاد کرده اعلام کرده است که “معاون اول رئیس جمهوری در یادداشتی ضمن تاکید بر اهمیت کنترل قیمت ها و لزوم رسیدگی به معیشت مردم از قائم مقام وزارت به عنوان فردی نجیب، صالح و شایسته نام بردند.”

این خبر در حالی منتشر می گردد که رادیو دو روز پیش در یکی از گزارش های صبحگاهی خود از احتمال برکناری یا استعفای قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به سبب اظهارنظر دربارهٔ حذف ارز مرجع واردات کالاهای اساسی خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.