حواشی دیدار تیم های فوتسال ایران و کلمبیا

۲۱ آبان ،

دیدار تیم‌های فوتسال ایران و کلمبیا در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند در حالی با شکست شاگردان صانعی و وداع سریعهنگام سفیدپوشان کشورمان همراه شد که حواشی بسیاری در پی داشت.

به گزارش تفسیری گروه ورزشممتازنیوز، دیدار تیم‌های فوتسال ایران و کلمبیا در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند در حالی با شکست شاگردان صانعی و وداع سریعهنگام سفیدپوشان کشورمان از این مسابقات همراه شد که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* علی صانعی و “خسوس کاندلاس” برای تماشای دیدار تیمهای ملی فوتسال اسپانیا و تایلند یک ساعت سریعتر از بازیکنان و دیگر مربیان هتل هیلتون را به مقصد سالن “نیمبوتر” ترک کردند.

* بازیکنان و دیگر مربیان و کادر همراه تیم نیز ساعت ۱۹ روز یکشنبه از هتل هیلتون خارج شدند. آنها برای دقایقی تماشاگر دیدار اسپانیا – تایلند بودند و در ادامه برای گرم کردن به رختکن رفتند.

* مقابل درب ورودی ورزشگاه نیمیبوتر ازدحام بسیاری به وجود آمده بود و بعضی از تایلندی‌ها از فرصت استفاده کرده و در بازار سیاه بلیتهای خود را به فروش می‌رساندند.

* تایلندی‌ها در وقت دیدار تیم ملی فوتسال کشورشان مقابل اسپانیا حمایت بی حد و اندازه‌ای از این تیم داشتند. آنها حتی بعد از شکست ۷ بر یک تیم شان مقابل اسپانیا دست از تشویق برنداشته و شاگردان “ویکتور هرمانس” را حمایت کردند.

* بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال روسیه تماشاگر ویژه دیدار اسپانیا – تایلند بودند. روس‌ها تمایل داشتند تایلند در این بازی پیروز شود و با هر ضربه‌ای که آنها به روی دروازه اسپانیا می‌زدند، نیم خیز می‌شدند.

* تایلندی‌ها بیشتر بلیت‌های دو بازی اسپانیا – تایلند و ایران – کلمبیا را خریده بودند و ایرانی‌های بسیاری پشت در ورزشگاه مانده بودند اما در نهایت بیشتر آنها وارد سالن شدند تا تیم ملی همچنان حمایت حداکثری هواداران خودی را داشته باشد.

* با توجه به اتفاقاتی که در دیدار ایران – پاناما رقم خورد در این بازی نظارت بیشتری روی تماشاگران ایرانی وجود داشت.

* حمید احمدی به سبب محرومیت بازی ایران – کلمبیا را از روی سکوها تماشا کرد.

* حسین طیبی برای اولین بار در این مسابقات در ترکیب اصلی و اولیه تیم ایران قرار گرفت.

* بازیکنان و مربیان تیم اوکراین پس از برتری مقابل ژاپن به سالن نیمیبوتر آمده و بازی ایران – کلمبیا را تماشا کردند.

* اوکراینی‌ها پس از گل کلمبیا به شدت شادی کردند.

* مصطفی طیبی پس از اخراج در دقیقه ۳۳ به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد.

* تماشاگران ایرانی پس از گل دوم و در وقت تایم اوت به داور اعتراض کردند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.