حواشی کنسرت محسن یگانه

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

محسن یگانه در کنسرتش در محل نمایشگاه بین‌المللی با اعلام خبر آغاز پیش تولید آلبوم چهارم خود، همه را غافلگیر کرد.

کنسرت محسن یگانه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

کنسرت محسن یگانه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

محسن یگانه شب قبل، چهارشنبه در آخرین دور کنسرت های زمستانی خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و این اجرا حواشی زیر را در پی داشت:
علی ثابت (رهبر رکستر، نوازنده کیبورد)، مهران سراجیان (فلوت)، حسن فراهانی (ترومپت)، علی عباسی (ترومبون)، مجتبی شکاری (گیتارباس)، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک)، علیرضا جعفریه (گیتار الکتریک)، رامین زواری (درامز)، سعید برادران (پرکاشن) و میثم مروستی (ویولن)، نوازندگانی بودند که محسن یگانه را در کنسرتش همراهی می کردند و یگانه هر یک را معرفی کرد تا حضار آنها را به تشویق بپردازند.
در ادامه معرفی ها، نوبت به “میثم مروستی” رسید. یگانه دربارهٔ وی گفت: میثم مروستی که خودش یک خواننده است و در بازار آلبوم دارد و شناخته شده هم هست. جدای اینها او با خودش قرار گذاشته بود که دیگر با کسی روی استیج نرود و در مصاحبه ای گفت شاید اگر گروه شخص دیگری بود این کار را نمی کرد.
محسن یگانه که به تازگی آهنگ آهنگ “من” را در فضای مجازی منتشر کرده بو د این آهنگ با استقبال بالای مخاطبان برای اولین بار بطور زنده اجرا کرد و در همین مدت کوتاه آهنگ آهنگ بازخوردهای بسیار خوبی برای وی داشته است، یگانه دربارهٔ این آهنگ گفت: به جز ملودی گیتار، بقیه ملودی و شعر آن را قبل از پخش آلبوم “نفس های بی هدف” ساخته بودم و به یکی از دوستان واگذارش کرده بودم. اما چند وقت پیش با من تماس گرفت و چون دیدم علاقه ای به پخش آن ندارد، کار را از او خریدم و تنظیمش کردم و از همین هفته در همه کنسرت ها اجرایش می کنیم.
محسن یگانه در این کنسرت، قطعاتی از سه آلبوم “نفس های بی هدف”، “رگ خواب” و “حباب” را اجرا کرد که “سکوت”، “دوست دارم”، “نباشی”، “باور کنم”، “خیابونا” و “قرصای خوب آور” با استقبال بیشتری مواجه شدند. همچنین آهنگ “من” برای اولین بار در این کنسرت اجرا شد که با همخوانی خوب مخاطبان همراه بود.
یگانه در این کنسرت گفت: پیش تولید آلبوم تازهم را به زودی آغاز خواهم کرد که با این اعلام خبر، مخاطبان بسیار هیجان زده و متعجب شدند زیرا وی چندی پیش اعلام کرده بود که “حباب” آخرین آلبوم انتشار یافته وی خواهد و بود و پس از آن تنها تک آهنگ منتشر خواهد کرد.

منبع: نسیم


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.