حواله نمایش فیلم «آینه‌های روبرو» صادر نشد

به گزارش خبرآنلاین، شورای صنفی نمایش اعلام کرد مجوز اداره کل ارزشیابی و نظارت مبنی بر اینکه پخش «آینه‌های روبرو» توسط فرشته طائرپور بلا مانع است، مربوط به پارسال و فاقد اعتبار است و باید از سوی آن اداره کل مجددا نامه دیگری در این مورد صادر شود.
 

به گفته طائرپور این تصمیم شورای صنفی نمایش در حالی اتخاذ و اعلام شده که مجوز صادره از سوی اداره نظارت، فاقد مهلت خاص برای این موضوع بوده و با توجه به عدم صدور نامه‌ای در سلب این اختیار از او به عنوان تهیه‌کننده و پخش کننده طی یکسال گذشته، قانونا و منطقا دارای اعتبار به حساب می‌آید.

طائرپور با اعلام این مطلب گفت: «در آستانه تعطیلات چند روزه، چاره‌ای جز صبر تا هفته دیگر ندارم و در صورت ادامه این رفتار از سوی شورای صنفی، از عملکرد این شورا به مراجع قضایی شکایت خواهم برد.»

طائرپور در خاتمه افزود: «اگر قرار باشد نامه‌ها و مجوزهای صادره در سال گذشته از سوی ارشاد برای امسال اعتبار نداشته باشند، خود این آقایان شورا باید از پشت میزهای قدرتشان فورا بلند شوند و به خانه‌هایشان بروند و بگذارند سینمای ایران نفسی به راحتی بکشد.»
     

طائرپور که قصد دارد «آینه‌های روبرو» را از سوم آبان‌ماه امسال در چند سینمای آزاد اکران کند، پروانه نمایش این فیلم را به شورای صنفی نمایش ارسال کرده بود تا حواله‌های سینماهای تهران و شهرستان آن را دریافت کند.
 

شورای صنفی نمایش پارسال طائرپور را ملزم به اکران «آینه‌های روبرو» در سه سینما کرد که این مسئله باعث اعتراض و انصراف او از اکران این فیلم شد.
 

غزل شاکری، شایسته ایرانی، نیما شاهرخ‌شاهی، مریم بوبانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و همایون ارشادی در «آینه‌های رو‌برو» به کارگردانی نگار آذربایجانی بازی می‌کنند. این فیلم سرگذشت دو زن جوان به نام‌های رعنا و آدینه است که از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی برخاسته‌اند و در پی یک اتفاق، با یکدیگر مواجه و همراه می‌شوند.
 

«آینه‌های رو‌برو» در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و تاکنون در جشنواره‌های سینمایی مختلف به نمایش درآمده و جوایزی نیز کسب کرده است.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.