حوزه ICT نیازمند مدیریتی مقتدر،واحد و ارشد

۳۰م دیماه ،

فاوانیوز: معاون امور فناوری و بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازمند مدیریتی مقتدر، واحد و ارشد است.
 
ˈمحمد کرم پورˈ، روز شنبه در آیین افتتاح ˈکارگاه آموزشی تخصصی تأثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر بهره وری بخش خدمات ˈکه به مدت پنج روز در ایران برگزار می گردد، افزود: مختصات شناسی بزرگ ترین دارایی انسان، بهره وری است.
 
وی عمر را بزرگترین دارایی انسان بر شمرد و گفت: بهره وری مبتنی بر تعالیم آسمانی و بومی بر این پایه است.
 
وی در ادامه با بیان این که هیچ سبب علمی وجود ندارد که عیناً و بی چون و چرا از روش شناسی مکاتب خارج از دین استفاده کرد، خاطر نشان ساخت: روش شناسی بومی و انسان شناسی دینی تعریف عملیاتی پایدارتری فراروی ما قرار می دهد و باید از اینها حداکثر بهره را برد.
 
کرم پور تصریح کرد: مختصات شناسی عرض عمر یعنی باید مختصات همه لحظات عمر را با محاسبه چه کرده ایم رصد نمود و با چه باید بکنیم هدفدار کنیم.
 
وی در ادامه، فناوری اطلاعات و ارتباطات را پدیده ای نوشونده دانست که آثار نو کنندگی دارد و گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات هم فرصت است و هم فرصت زا، اما در کنار فرصت های طلایی که دارد تهدیدات همه جانبه نیز دارد.
 
معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال ارتباطات را فناوری تحول و انقلاب بر شمرد و افزود: برای بهره گیری هدفدار از ارتباطات و فناوری اطلاعات باید دقت و توجه داشت که با چه رویکرد و روشهایی در موضوع بهره وری استفاده کنیم تا حاصل و مقصد بر هم منطبق باشد و در این خصوص نباید راه را دور از نظر داشت.

منبع: ایستنا

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.