حیدری:ببریم هم نباید از صعود حرف بزنیم

۲۳ آبان ،

به گزارش تفسیری خبرآنلاین؛ هر چند در این پست حسین ماهینی هم حضور دارد و رقابت فشرده‌ای را بین او و خسرو شاهد هستیم ولی با این حال این حیدری است که در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌گیرد و جایگاه مستحکمی دارد.در یکی، دو هفته اخیر اکثر بازیکنان تیم ملی گفته‌اند که ازبکستان از کره قوی‌تر است ولی حیدری در این مورد می گوید:«ازبکستان از کره قوی‌تر نیست ولی روش بازی این تیم با روش بازی کره که در تهران مقابل ما قرار گرفت متفاوت است. کره برای برد به تهران آمده بود ولی برای ازبکستان یک امتیاز هم می‌تواند خوب باشد. آنها ۲ بازی مقابل لبنان و قطر را در زمین خودشان بازی می‌کنند و به دنبال این می باشند که در آن ۲ مسابقه برنده شوند. ازبکستان به تهران می‌آید تا دفاع کند و رو به ضدحمله بیاورد تا امتیاز بگیرد. البته آنها خیلی خوب می‌دانند که بازی سختی در پیش دارند.»

او در مورد پیش بینی نتیجه بازی می‌گوید: «پیش بینی سخت است. ما باید باهوش و با حوصله آغاز کنیم و لایه‌های دفاعی حریف را باز کنیم تا به آنچه که می‌خواهیم برسیم.» حیدری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان در صورت شکست دادن ازبکستان با قاطعیت از صعود حرف زد می گوید:«خیر،حتی اگر ببریم هم نباید از صعود حرف بزنیم. هنوز ۴ بازی دیگر باقی مانده و ما باید حداکثر امتیاز را بگیریم. ما نیاز مبرمی به پیروزی مقابل ازبکستان داریم و شکست دادن این تیم راه صعود را هموار می‌کند. اگر ببریم راحت‌تر می‌توانیم از صعود حرف بزنیم. ما می‌توانیم در قطر با روحیه خوب به مصاف این تیم برویم و لبنان را هم در تهران شکست بدهیم.»

در ادامه از حیدری در خصوص وضعیت استقلال سوال می کنیم که می گوید:«صدرنشینی چندان مهم نیست بلکه مهم حفظ آن است. ما یک بازی عقب افتاده داریم ولی اصلا نباید به این یک بازی فکر کنیم. الان فقط هدف ما باید این باشد که امتیاز جمع کنیم و فاصله خود را با رقیبان بیشتر کنیم.امسال تیم‌هایی مثل نفت، تراکتور و سپاهان در حد مدعی نشان دادند و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد.»

او در پاسخ به این سوال که به نظر تو استقلال قهرمان می‌شود خاطرنشان می کند:«صحبت کردن از قهرمانی استقلال سریع است ما باید بازی به بازی پیش برویم.تا پایان لیگ هنوز ۲۰ بازی باقی مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد،پس از حالا نباید در مورد قهرمانی حرف بزنیم.مهمترین موضوع در حال حاضر این است که فقط امتیاز جمع کنیم و این صدرنشینی را حفظ کنیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.