حیدری: ازبکستان برای نباختن به تهران می‌آید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

   خسرو حیدری در مورد شرایط تیم ملی ایران گفت: بعد از دیدار برابر کره و کسب سه امتیاز آماده حضور در دیدار سخت برابر ازبکستان هستیم. پیروزی برابر کره را فراموش و همه فکر‌مان را معطوف بازی برابر ازبکستان کرده‌ایم.

به گزارش تفسیری فارس، وی اضافه کرد: پیش از این مسابقه، فردا در دیدار تدارکاتی به مصاف تاجیکستان می‌رویم. برای حفظ آمادگی بیشتر، کادر فنی این بازی را تدارک دیده است. پیش از دیدار برابر کره جنوبی می‌خواستیم با کره شمالی بازی کنیم که این دیدار لغو شد. اما پیش از بازی با ازبکستان با نظر کادر فنی به مصاف تاجیکستان می‌رویم تا هر چه بیشتر بتوانیم خودمان را آماده کنیم.

خسروی عنوان کرد: سبک بازی تاجیکستان تا اندازه‌ای شبیه ازبکستان است و این مسابقه برای کسب آمادگی بیشتر و حفظ شرایط فعلی می‌تواند به ما کمک کند.

مدافع تیم فوتبال ایران در مورد مسابقات جام حذفی گفت: با توجه به اینکه قهرمان جام حذفی به لیگ قهرمانان می‌رود، این مسابقات اهمیت زیادی دارد اما اگر بازی‌ها برگزار شود شرایط برای ملی‌پوشان خیلی فشرده می‌شود و این موضوع بد است.

حیدری در مورد شرایط اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط خوب است و بازیکنان با روحیه بالا تمرین می‌کنند تا آمادگی بازی سخت برابر ازبکستان شوند. کره به ایران آمد تا به پیروزی برسد اما ازبکستان با توجه به اینکه بعد از دیدار برابر ایران دو بازی خانگی دارد به تهران می‌آید تا نبازد. این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

گفتنی است، دیدار ایران و ازبکستان ۲۴ آبان برگزار می‌شود.

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.