حکایت گلشیفته و نیکی کریمی/ دریافت جایزه و اینهمه خفت+تصاویر

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

ششمین فستیوال فیلم ابوظبی، در فاصله‌ی روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر با نمایش ۸۱ فیلم بلند، ۸۴ فیلم کوتاه، ۸ اکران اول و ۱۹ جایزه برگزار شد که در این میان جایزه‌ی بهترین فیلم (یک خانواده محترم) و بهترین بازیگر زن (گلشیفته فراهانی) در بخش «افق‌های نو» این جشنواره به گلشیفته فراهانی اهدا شد.

 

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، ششمین فستیوال فیلم ابوظبی، در فاصله‌ی روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر با نمایش ۸۱ فیلم بلند، ۸۴ فیلم کوتاه، ۸ اکران اول و ۱۹ جایزه برگزار شد که در این میان جایزه‌ی بهترین فیلم (یک خانواده محترم) و بهترین بازیگر زن (گلشیفته فراهانی)  در بخش «افق‌های نو» این جشنواره به گلشیفته فراهانی اهدا شد.

 

هرچند که جایزه‌ی فیلم «یک خانواده محترم» بدون حضور عوامل ایرانی فیلم، به تهیه‌کننده‌ی فرانسوی آن اهدا شد، اما گلشیفته فراهانی که بازیگر مقیم پاریس است، برای دریافت جایزه‌ی خود به روی صحنه رفت. دیگر نماینده‌ در این فستیوال، نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان ایرانی بود که در هیات داوران جشنواره حضور پررنگی داشت.

 

آرزوی گلشیفته فراهانی برای حضور در آمریکا و بازی در کنار چهره های مطرحهالیوود خیلی زود به پایان رسید؛ او که حاضر شد تن خود را برای بازی در کناربازیگران سینمای آمریکا به فروش گذارد، نهایتا به بازی در فیلم های دسته چندمیکشورهای دیگرقانع شد.

 

در این جشنواره نیکی کریمی نیز حضور داشت؛ او که تا پیش از این با در آغوش گرفتن بازیگر مرد سینمای ایران خبرساز شده بود، این بار نیز با پوشش نامتعارف خود در آن جشنواره بار دیگر به خبرهای داخلی راه باز کرد تا همچنان کارنامه بداخلاقی خود را با نمره های منفی مخاطبان سیاه نماید؛ شاید او نیز به مانند گلشیفته فراهانی نتواند حدنصاب لازم برای بازی در سینمای ایران را کسب نماید و ممکن است از ادامه تحصیل در این حوزه باز ماند!

گفتنی است پیش از این نیز فاطمه متعمدآریا با عکس های نامتعارف خود مورد بازخواست و پیگری قضائی قرار گرفت و از ادامه فعالیت او در سینما جلوگیری به عمل آمد.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲۴نظر ثبت شده
  1. س:

    حالا ایشان خوبه آن سو هستند به بانوان این سو که در هر عکسشان شال و روسریشان چند سانت آن ور رفته و مووهای گیس کرده شان هم از آن سو هویداست و شلوار پاره و اینها تازه در همین کشور خودمان چه خواهید گفت؟ راستی هنوز شگفتزده ام چرا وقتی آن مجری خانم تصویرش در تلویزیون قابل پخش نیست و از دور نشانش می دهند چرا تذکر دریافت نکرده و هنوز در فیلمهای میلیونی هم ایفای نقش می نمایند؟ نه اینکه بخیل باشیم تنها اگر قانونی هست باید برای همه یکسان باشد و ربطی به خویشاوندان پرنفوذ بعضی نداشته باشد.

  2. شاپرک:

    خطاب به ساحل،اینکه شما چیه نیکی کریمی رو میبینید؟ها؟مگه ما کور هستیم که نیکی کریمی شلوارشو دراورده و اومده اونجا نمایش میده /این زنیکه بی غیرت،تو خودت این کارو انجام میدی؟؟چرا نگیم؟؟باید بگیم.بدون شلوار اونهم با یه شال روی سرش که خیلی مسخره ست،این چه جور لباس پوشیدنه؟ چقدر با خودش ور رفته و فکر کرده که چیکار کنه و چی بپوشه اخرشم ببین چه شکلی اونجا ظاهر شده،کم چشاش شبیه وزغ بود اینهمه هم مالیده و موهتشو رنگ کرده و سر و گردنشو انداخته بیرون هیچکس هم حتا اونجا بهش اهمیت نداده/خاک بر سرت نیکی کریمی حالا از کجا معلوم شورت پوشیده بوده؟

  3. ساحل:

    من متاسفم برای کسی که در مورد خانم کریمی چنین جسارتی کردند، جای تاسف هست که به فکر یک زن ، به اندیشه ی یک زن توجه نمی کنید.تکرار می کنم، به فکر یک زن و به اندیشه ی یک زن توجه نمی کنید، ولی چشمان و افکار پستی دارید که به پای برهنه ی او خیره می شوید و نظر می دهید.مشکل در افکار و چشمان شماست دوست گرامی.باید از افکار و چشمان ناپاکتان گزارشی تهیه کرد تا به خود جسارت بی احترامی به مقام والای یک زن را ندهید.

  4. ساحل:

    من متاسفم برای کسی که در مورد خانم کریمی چنین جسارتی کردند. جای تاسف هست که به فکر یک زن ، به اندیشه ی یک زن توجه نمی کنید. تکرار میکنم، به فکر یک زن و به اندیشه ی یک زن توجه نمی کنید ، ولی چشمان و افکار پستی دارید که به پای برهنه ی او خیره می شوید و گزارش تهیه می کنید.مشکل در افکار و چشمان شماست دوست گرامی…باید از فکر ناپاک و چشم ناپاک تو گزارشی تهیه کرد تا به خود آیی و نسبت به مقام زن توهین نکنی.

  5. سولماز (سولی):

    هم شیک پوشیده و هم حجاب داره

  6. سولماز (سولی):

    به نظر من حجابش کامله در ضمن می تونست شالشم برداره خوب اگر لباس نداشت اون موقع میشد برهنه . متاسفانه بعضیا هنوز معنی برهنه بودن نمیدونن

  7. fff:

    مرغ داره گران تر می شه بابا شده کیلویی۷۵۰۰

    • ......:

      خخخخخخخخخخخخ

  8. دلیر:

    به حال شما و هوادارانی که معلوم نیست کجا در توهم مانده اند باید تأسف خورد !!!!
    شرم آوره !

  9. sara:

    خیلی زیبا و شیک و با وقار هستند خانم نیکی کریمی عزیز

  10. اقامعلی:

    فیلم ها و چیزهای دیگر را دانلود کنم ‌رانماییم‌کنید

  11. نرگس:

    یعنی واقعا نیکی کریمی عالیه

  12. فاطیما:

    کاملا معلومه چه کسایی میان بازیگر میشن.

  13. شمیم:

    بابا بی خیال
    چشاتونو باز کنید شلوار لی و دامنشو نمیبینید؟؟؟؟!!!

    حالا چه فرقی میکنه توی دستش باشه و اون پشت قایم کرده باشه با اونارو بپوشه!!!!!!!!!!

    این جواب نهایی مسئولین صدا و سیما هست!!!!!

  14. محمد:

    در ضمن خطاب به حمیده جان: کی گفته هر کسی بی حجابه فاسده؟؟؟ شما همچین با عقده میگید که…. خیلی ها هستند که در زیر چادر هر کاری میکنند

  15. محمد:

    با سلام …ببینید دوستان و عزیزان از نظر من و خیلی از ایرانی ها پوشش نیکی کریمی در فستیوال ابوظبی هیچ ایرادی نداره بلکه اتفاقا زیبا و زیبنده و شیک هم هستند چه اشکالی داره واقعا تیپ زیبایی زده که مایه افتخار کشورمون هستند ایشون واقعا متاسفم واسه بعضیا…در ضمن هر انسانی آزاد هستش در اعتقادات خویش و هیچ کسی نمی تواند با زور چیزی را تحمیل کند.

  16. نام شما...:

    اخه به من و شما چه مربوطه ناراحتی عزیزم نگاه نکن با زور که نمیشه ….

  17. زهرا:

    دلم واسه خودش میسوزه، عربا که دارن حالشو میبرن، خدایا تو کمک کن طوری زندگی کنیم که خسر الدنیا و الاخره نباشیم

  18. mehr ava:

    عزیزم بلانصبت شما ایرانیا همشون همینجوراً تو تاریخ هم ثبت شده که بی جنبه ترین و جوگیرترین آدمای روی زمیناًاز بیسواد گرفته تا پرفسور

  19. reza:

    حرفی واسه گفتن ندارم

  20. ترانه:

    واقعا متاسفم برای ایران وایرانی.بیشتر الگوهای (به ظاهر الگو)مردم مشکل اخلاقی دارن و مسئولین هیچ برخورد جدی نمیکنن شاید اوناهم بدشون نمیاد.خدا عالمه

  21. کوشا:

    عزیز من سارا جان آسیا به نوبت چقدر هولین شماها

  22. sara:

    اخه کسی نیست به کریمی چیزی بگه؟؟؟؟

    • س:

      هر وقت به سحر قریشی، نیوشا ضیغمی و مهناز افشار چیزی گفتند، می توان انتظار داشت..او نه راستی! آنها اگر پشتشتان قوی نبود که چنین آرایشها و پوششهای آنچنانی نمی داشتند، می داشتند؟!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.