حکم قاطعی برای مسئولان دخیل در فساد مالی صادر شود

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۴:۵۹:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- با توجه به اینکه فساد مالی بزرگی بوده و برخی مسئولان نیز دخیل بودند،نظر جامعه این است که به خصوص برای افرادی که مسئول بودند در مسئولیت های حساس کشور مشغول بوده اند،حکمی قطعی تر صادر شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی)، گفت :رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی بزرگ در کشور با توجه به حجم کار ، جرایم متعدد و افراد زیادی که درگیر بودند ، خوب پیش رفت و قوه قضاییه خوب و زود این مساله را جمع و جور کرد،درحالی که پرونده فساد مالی پرونده بزرگ و سنگینی بود .
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود :علیرغم اینکه افراد بسیار متعددی در این پرونده درگیر بودند ، دستگاه قضا از لحاظ رسیدگی به پرونده خوب کار کرد و مقتدرانه در حال انجام کار محوله است و گاهی اگر شنیده می شود مسئولی برای رسیدگی به پرونده به دادگاه فرا خوانده شده اما  نامی از مسئولی برده نمی شود کاری کاملا درست است زیرا تا حکمی صادر نشده اسمی نباید برده شود.
وی تصریح کرد: یک شرایطی در قانون وجود دارد که با توجه وضعیت افراد حکم صادر می شود؛ دستگاه قضایی موضوع پرونده فساد مالی را سیاسی نمی بیند و قاطعانه به آن رسیدگی می کند .
غضنفر آبادی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه فساد مالی بزرگی بوده و برخی مسئولین نیز دخیل بودند ، حکم قاطعی بر آن صادر شود و نظر جامعه این است که به خصوص برای افرادی که مسئول بودند در مسئولیت های حساس کشور مشغول بوده اند ، حکمی قطعی تر  صادر شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۶۵۹۳۹۷۰۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.