حیدرپور: اگر به نفت ببازیم من مقصر هستم / باشگاه بدر کنگ برای کیست که فدراسیون هوایش را دارد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مدیرعامل باشگاه گهر می‌گوید پس از بازی با نفت از سمت خود استعفا می‌دهد.

به گزارش ممتاز؛ تیم فوتبال گهر دورود که مشکلات مالی فراوانی دارد، پس از یک هفته تعطیلی تمریناتش این هفته به آبادان می‌رود تا با نفت مسابقه بدهد. بازیکنان این تیم از شهرهای مختلف به سمت دورود حرکت می‌کنند تا به دورود برسند و همان شب به سمت آبادان حرکت کنند تا صبح روز مسابقه وارد این شهر شوند. اسماعیل حیدرپور مدیرعامل گهر در این مورد می‌گوید: «شرایط ما بسیار سخت بود. با شرایط بسیار سختی تیم را حفظ کردیم. یک هفته تمرینات مان تعطیل بود. بچه‌هایمان مشکلات بسیاری را تحمل کردند. در خوابگاه صنایع دفاع اسکان داشتند که بچه‌ها را خارج کردند. بالاخره این مشکلات باید رفع شود. باید یک پولی به این بچه‌ها بدهند که بتوانند سر تمرینات حاضر شوند. مسئولان استان باید کمک کنند.»
او ادامه می‌دهد: «بهتر بود که فدراسیون با تعویق یک روزه بازی موافقت می‌کرد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه اعلام می‌کنم تیم ما اگر ۱۰۰ گل هم از نفت بخورد مقصر من هستم. مقصر من مدیرعامل و اشخاصی هستیم که قرار بود حمایت کنند و پول بچه‌ها را بدهند. تیمی که روز بازی ۱۵ ساعت در اتوبوس نشسته نمی‌تواند خوب بازی کند. من مقصر هستم و کسانی که دارند با آن تیم بازی می کنند. با وجود این مشکلات، باز هم من از بازیکنان و احمدزاده درخواست کردم که بیایند و مقابل نفت بازی کنند تا نتیجه داخل زمین رقم بخورد. بازیکنان ما یک هفته است تمرینشان تعطیل شده. باید ۱۵ ساعت در راه باشند. مردم برایمان دعا کنند. اگر به نفت ببازیم مقصر بنده هستم و اشخاصی که به من قول دادند و عمل نکردند.»
حیدرپور خبر از استعفای خود می‌دهد و می‌گوید: «این بازی آخرین حضور من است. بعد از این بازی من از تیم استعفا می‌دهم و می‌روم. این تیم هم ارزانی اشخاصی که می خواهند جلوی پای ما سنگ اندازی کنند. ۶ هفته است که آمده ام و در این مدت دو برد و ۴ مساوی داریم. از وقتی آمدم باخت نداریم. می‌خواستند تیم زودتر از این‌ها نابود شود اما نتوانستند. در این مدت این قدر سه شنبه شنیدیم که من از سه شنبه متنفرم. الان تازها می‌گویند یکشنبه مشکلات حل می‌شود. امیدوارم مشکل واقعا حل شود. من هم تا آخر این بازی در خدمت تیم هستم و بعد آن می‌روم تا دایه های مهربان‌تر از مادر به داد تیم برسند.»
حیدرپور می‌گوید: «قرار بود مشکلات مالی حل شوند و من شرمنده بازیکنان و مربیان هستم. آن‌ها واقعا پولی نگرفته‌اند. حتی دو درصد هم از قراردادشان نگرفته‌اند. استاندار و نمایندگان مجلس باید این مشکل را حل کنند.»
او از فدراسیون فوتبال هم انتقاد می‌کند و می‌گوید: «طبق قانون باید تا نیم فصل ۳۰ درصد از پول بازیکنان را بدهیم در غیر این صورت قرارداد آن‌ها یک طرفه فسخ می‌شود. ما ۱۰ درصد از قرارداد دو بازیکن را داده بودیم و ۲۰ درصد باقی مانده هم در حساب هیات فوتبال بود که مسدود شده است. با این حال دو بازیکن ما تیم را ترک کرده‌اند و به تیم بدر بندر کنگ رفته‌اند. آقای کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال، بازیکنی که هنوز تسویه حساب مالی از باشگاه ندارد را چطوری به باشگاه بندر کنگ داده‌اید؟ این تیم برای کیست که این‌قدر هوای آن را دارید؟»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.