حیدرپور: باشگاه گهر سخت‌ترین دوران خود را سپری می کند/ شاید برای انحلال تیم سناریو نوشته‌اند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – اسماعیل حیدرپور می گوید باشگاه گهر دورود به سبب مشکلات مالی در آستانه انحلال و فروپاشی است.

به گزارش ممتاز؛ در روزهای اخیر خبرهایی مربوط به مشکلات باشگاه گهر و انحلال نماینده دورود مطرح شد. در همین رابطه اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه گهر به خبرآنلاین گفت: «در حال حاضر باشگاه گهر سخت ترین دوران ورزشی خود را سپری می کند، حتی سخت تر از فصل قبل. به هر حال فصل قبل در لیگ برتر جوانمردانی چون سردار رویانیان به تیم کمک کردند و گهر تا هفته نهم روی پای خود ایستاد. از آنجا به بعد هم آقای هدایتی آمد و به تیم کمک کرد. اما الان در دسته اول هیچ عزمی برای کمک به تیم وجود ندارد و با این وضعیت گهر به دسته دوم سقوط خواهد کرد.»

او ادامه داد: «شاید برای سقوط باشگاه گهر یک سناریو نوشته شده است. به هرحال فصل قبل تماشاگران ما به عنوان بهترین هواداران لیگ برتر انتخاب شدند و این تیم شایستگی ها بسیاری دارد.»

حیدرپور با بیان اینکه باشگاه گهر در آستانه انحلال و فروپاشی است، گفت: «ما امیدوار بودیم با حضور آقای مهندس بازوند در استانداری مشکلات باشگاه گهر حل شود، به هر حال ایشان پش از این به باشگاه های اراکی کمک بسیاری کرده اند. اما در حال حاضر مشکلات بسیار بسیار است و تیم در آستانه انحلال و فروپاشی است.»

او در واکنش به اینکه امید چندانی به آینده باشگاه گهر ندارد، گفت: «به هر حال ما تا نیم فصل با هر زحمتی که بود تیم را سرپا نگه داشتیم اما الان هیچ عزمی برای کمک وجود ندارد. با اینکه آقای هدایتی ۵۰۰ میلیون کمک کرد اما هنوز وضعیت تیم مشخص نیست. پیش از این استانداری قول کمک ۲ میلیارد تومانی به ما داده بود اما خبری نشد. تنها ۱۲۰ میلیون به ما دادند که آن هم با همت نماینده دورود در مجلس از طریق وزاتخانه های مختلف فراهم شد. ما باز هم از استانداری تقاضای کمک کردیم. استاندار لرستان آقای کیانپور معاون عمرانی خود که اتفاقا اهل دورود است را مسئول کمک به باشگاه کرد اما باز هم کمکی نشد.»

مدیرعامل باشگاه گهر گفت: «چهارشنبه روز آخر نقل و انتقالات است و اگر تا آن موقع ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت نشود وضعیت تیم نامشخص خواهد بود.»

حیدرپور در پایان گفت: «باشگاه گهر متعلق به مردم لرستان است و جای تاسف دارد که این تیم در آستانه انحلال است. من شرمنده بازیکنان و کادر فنی و آقای احمدزاده هستم. آنقدر وعده و وعید داده اند که خود من هم خسته شدم، چه برسد به دیگران! اگر مسئولان این تیم را نمی خواهند هرچه زودتر بگویند که بازیکنان و کادر فنی هم راه خودشان را بروند.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.