حیدری: باید در دل لبنان ترس ایجاد کنیم/ کی روش انتقادهای منصفانه را می‌پذیرد

۱۵ام بهمن ،

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی باید با پیروزی برابر لبنان در دل حریف ترس ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خسرو حیدری پس از تمرین امروز صبح (یکشنبه) تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این اولین بازی ما در مقدماتی جام ملت‌های آسیا است و از آنجایی که چند ماه بعد باید با لبنان در مقدماتی جام جهانی روبرو شویم، باید در این بازی آنها را طوری شکست دهیم که در دل آنها ترس بی‌اندازیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران همچنین دربارهٔ وقت کشی لبنانی‌ها در بازی رفت بازی ایران با این تیم در مقدماتی جام جهانی گفت: من در آن بازی حضور نداشتم، اما بازیکنان می‌گفتند که لبنانی‌ها ۱۲ – ۱۰ دقیقه وقت کشی کردند. البته تمام تیم‌های عربی این کار را انجام می‌دهند. با این وجود مطمئنم که لبنان در ورزشگاه آزادی از ما می‌ترسد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقت کشی لبنانی‌ها باید تا جایی که می‌توانیم بازی را در زمین نگه داریم.

حیدری در پاسخ به این سوال هم که چقدر فکر می‌کند که در ترکیب اصلی تیم ملی باشد؟ گفت: مطمئنا هر کسی که آمادگی کامل داشته باشد، از سوی کادر فنی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می‌گیرد.

وی در پایان دربارهٔ انتقادهای چند تن از کارشناسان دربارهٔ تیم ملی در روزهای اخیر گفت: انتقاد کردن همیشه خوب است به شرطی که به تیم ملی کمک کند و آن را تخریب نکند. سرمربی تیم ملی هم انتقادهای منصفانه را می‌پذیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.