حیدری: تمدید کردم، چون اولویتم استقلال بود/فتح‌الله‌زاده بازیکن را از پای پرواز به میز قرارداد می‌کشاند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – خسرو حیدری هافبک ملی‌پوش تیم استقلال ظهر امروز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال؛ خسرو حیدری، هافبک ملی‌پوش تیم استقلال ظهر امروز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

او در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال در خصوص تمدید قراردادش صحبت کرد:

*بالاخره قراردادتان را با باشگاه استقلال تمدید کردید، در این خصوص صحبت کنید؟

پیش از این چندین پیشنهاد داشتم که از جمله آنها پیشنهاد سپاهان بود، اما من به آنها گفتم که تیم من استقلال است و به همین جهت اولویتم برای لیگ سیزدهم باز هم استقلال خواهد بود. در نهایت اما با مذاکراتی که با آقای فتح‌الله‌زاده داشتم تصمیم گرفتم تا قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کنم و البته قید پیشنهادات دیگرم را زده و حالا به همراه استقلال برای کسب ستاره سوم تلاش کنم.

*پس از سپاهان هم پیشنهاد داشتید؟

بله آنها قبلا با من تماس گرفته بودند ولی همان‌طور که گفتم به آنها گفتم اولویتم استقلال است.

*در این مدت بحث پیشنهادات تیم‌های قطری هم مطرح بود و حتی شنیده می‌شد که امشب برای مذاکره با آنها راهی قطر خواهید شد؟

امشب پرواز داشتم و ویزا و بلیتم هم اوکی شده بود، اما شب قبل آقای فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفتند و خواستند تا یک جلسه مذاکره دیگر با هم داشته باشیم تا اگر به توافق رسیدیم در استقلال بمانم. این جلسه هم امروز انجام گرفت و در نهایت قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کردم. ضمن اینکه اگر کار تمدید قراردادم تا الان به طول انجامید به‌خاطر شرایط مالی نبود و فقط به جهت چند گزینه موجود در قرارداد داخلی‌ام بود. آقای فتح‌الله‌زاده قبل از این به من پیشنهاد مالی امسال را داده بودند و من هم بدون صحبت در مورد آن قراردادم را تمدید کردم.

*وضعیت استقلال را برای فصل سیزدهم چطور می‌بینید، آن هم با توجه به بازیکنانی که تا الان جذب تیم شده‌اند یا قراردادشان را تمدید کرده‌اند؟

مطمئن باشید که آقای فتح‌الله‌زاده امسال هم تیم بسیار خوبی را بسته‌اند چون ایشان مدیر کاربلدی می باشند و خوب می‌دانند که چطور بازیکنی چون من را از پای پرواز به پای میز قرارداد بکشانند و من هم به‌خاطر همین پیگیری‌های حاج‌آقا بود که قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم در استقلال به هدف‌هایی که دارم برسم. ضمن اینکه در ایران به تیمی جز استقلال فکر نکردم.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.