حیدری: حرف های لاوره پوچ است/ امیدوارم با برزیل،اسپانیا و آلمان همگروه نشویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – خیرو حیدری می گوید یار صربستانی استقلال به قلعه نویی اتهاماتی واهی زده است.

امیرحسین اعظمی : خسرو حیدری مدافع – هافبک استقلال بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت نسبتا طولانی، حالا آماده بازی شده و به احتمال فراوان در بازی حساس مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت. خسرو که مدتی از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران به دور بود حالا دوباره به مستطیل سبز بازخواهد گشت و این می‌تواند خبر خوبی برای استقلال باشد. او معتقد است که این مصدومیت سبب شد تا یک بدنسازی بسیار خوب را پشت سر بگذارد تا به آمادگی کامل در ادامه بازی‌های لیگ برتر به میدان برود. خسرو در خصوص شرایط استقلال، آینده تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد. او معتقد است که تیم ملی در جام جهانی زنگ تفریح نخواهد شد و ایران به اندازه کافی فرصت دارد تا با یک تیم خوب به برزیل برود. حرف‌های خسرو را می‌خوانید.

 

مثل اینکه آماده بازی شده‌ای؟

بله همین‌طور است. من می‌توانم در بازی این هفته مقابل سپاهان استقلال را همراهی کنم و مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ندارم. حالا باید دید تصمیم کادرفنی چگونه خواهد بود.

 

در مورد بازی با سپاهان چه صحبتی داری؟

به هر حال یک بازی حساس و تعیین‌کننده است و من خوشحالم که در آستانه این مسابقه به شرایط بازی رسیده‌ام. امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم.

 

دوری از فوتبال سخت نبود؟

به هر حال باید با شرایط کنار آمد. من در ابتدای فصل بدنسازی خوبی انجام ندادم ولی در این مدتی که مصدوم بودم، یک بدنسازی خوب را پشت سر گذاشتم و حالا آماده هستم. این درست است که چند بازی باشگاهی و ملی را از دست دادم ولی مهم این بود که با آمادگی کامل به میادین فوتبال برگردم.

 

استقلال در اواخر نیم فصل اول با یک حرکت لاک‌پشتی به بالای جدول نزدیک شد. در مورد عملکرد تیم‌ات چه صحبتی داری؟

همانطور که شما گفتید ما با یک حرکت لاک‌پشتی بالا آمدیم. البته این را باید در نظر گرفت که قلعه‌نویی تقریبا بدون بازیکن توانست استقلال را بالا بیاورد و جمع کند. منظورم این است که ما در یک مقطع به شدت با مصدومیت و محرومیت بازیکنان مواجه می‌شدیم و این کار استقلال را سخت می‌کرد.

 

قبول داری در لیگ برتر هیچ تیمی شاداب و تهاجمی بازی نمی‌کند و لیگ ما از لحاظ سطح فنی و تاکتیکی ضعیف است؟

من با حرف شما کاملا موافق هستم و متاسفانه سطح بازی‌ها از لحاظ فنی بالا نیست و هیچ تیمی زیبا فوتبال بازی نمی‌کند. این موضوع به ساختار فوتبال ایران مربوط می‌شود و ما برخلاف سال‌های قبل استعدادهای کمی را در این فوتبال می‌بینیم. برای حل این موضوع باید فوتبال پایه را درست کرد ولی متاسفانه سال‌هاست که این مشکلات را داریم.

 

فکر می‌کنی استقلال چند درصد شانس قهرمانی دارد؟

در نیم فصل دوم بازی‌های خانگی بسیاری داریم و می‌توانیم از این امتیاز استفاده کنیم. البته این سبب نمی‌شود که فقط به این موضوع دلخوش کنیم و منتظر شانس باشیم. در فوتبال یک روز بدشانس هستی و یک روز خوش‌شانس، بنابراین ما باید در نیم فصل دوم قوی باشیم و حرفه‌ای بازی کنیم.

 

اصلی‌ترین رقیب استقلال چه تیمی است؟

من فکر می‌کنم تیم‌های بالای جدول همه شانس قهرمانی دارند ولی تراکتور، پرسپولیس و سپاهان را رقیبان اصلی استقلال می‌دانم.

 

گوران لاوره اخیرا مصاحبه‌ای را علیه استقلال و همچنین امیر قلعه‌نویی انجام داده است. در مورد صحبت‌های او چه نظری داری؟

لاوره در شرایطی به استقلال آمد که ما در پست او بازیکن داشتیم و نیازی به حضور او نبود. او در چند بازی که به میدان رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند و فکر می‌‌کنم حرف‌هایش پوچ است. لاوره در حد و اندازه‌های بازیکنان خارجی استقلال مثل جانواریو و ساموئل نبود.

 

لاوره گفته که قلعه‌نویی از محبوبیت مجیدی می‌ترسید. در این مورد نظرت چیست؟

این حرف‌ها اصلا معنی ندارد. فرهاد و قلعه‌نویی رابطه خوبی با یکدیگر داشتند و حتی قلعه‌نویی بسیار اصرار کرد که مجیدی خداحافظی نکند.

 

از مجیدی خبر نداری؟

او به دنبال مدرک مربیگری است تا هدایت تیم زیر شانزده ساله‌‌های الوصل امارات را در دست بگیرد. امیدوارم مجیدی در مربیگری هم پیشرفت کند و مثل دوران بازیگری‌اش ستاره باشد.

 

راستی در نیم فصل دوم قرار است در چه پستی برای استقلال بازی کنی؟

من دوست دارم در پست دفاع راست بازی کنم و این را به قلعه‌نویی گفته‌ام. من در تیم ملی هم به عنوان دفاع راست بازی می‌کنم و دوست دارم در استقلال هم در همین پست بازی کنم.

 

روز جمعه قرعه‌کشی جام جهانی انجام خواهد شد. فکر می‌کنی ایران در چه گروهی قرار بگیرد؟

معمولا تیم‌های سرگروه قوی می باشند و مطمئنا ما با یکی از تیم‌های پرقدرت برخورد خواهیم کرد ولی امیدوارم به غیر از تیم سرگروه، دو تیم دیگر گروه ما تیم‌های درجه ۲ باشند. البته باید قبول کرد که تمامی تیم‌ها قوی می باشند ولی امیدوارم با قرعه سخت مواجه نشویم.

 

دوست داری با چه تیم‌هایی همگروه نشویم؟

من ترجیح می‌دهم با برزیل، آلمان و اسپانیا همگروه نشویم. البته بازی مقابل تیم‌های بزرگ هیجان‌انگیز است ولی امیدوارم در گروهی قرار بگیریم که شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشیم.

 

متاسفانه خبری از انجام بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ نیست. این موضوع برای ما مشکل‌ساز نمی‌شود؟

قبول دارم که با تیم‌های بزرگ باید بازی کنیم ولی هنوز فرصت داریم و گویا قرار است چند بازی خوب برای تیم ملی در نظر بگیرند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.