حیدری: زوج طلایی استقلال به هم رسیدند/هم جباری دوست دارد در استقلال بماند هم رحمتی!

محمد حسین زرندی / استانبول: خسرو حیدری هافبک ملی پوش استقلال قطعا یکی از خوشحال ترین آبی پوشانی است که این روزها به تمریناتش در اردوی ترکیه ادامه می دهد. خوشحالی او بابت بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال است چون همواره شاهد رابطه صمیمانه و نزدیک او و قلعه نویی بودیم و با این حساب، خسرو فصل آینده حتما در استقلال ماندنی است. اما این بازیکن روز گذشته و در پایان تمرین تیم ملی در مصاحبه ای اختصاصی به خبرورزشی گفت:« اینکه دوباره علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی با یکدیگر کار می کنند به این معنی است که ستاره های استقلال دوباره به هم رسیدند و زوج طلایی را در این تیم تشکیل دادند. به نظر من قلعه نویی و فتح الله زاده زوج طلایی استقلال هستند که می توانند تیم را به موفقیت های زیادی برسانند و من برای شان آرزوی موفقیت می کنم.»
حیدری ادامه داد:« من بازیکن آزاد هستم و می توانم در مورد فصل آینده ام تصمیم بگیرم. حتی چند پیشنهاد از کشورهای خلیج فارس و لیگ های عربی دارم که البته زیاد به آنها فکر نمی کنم. اگر پیشنهاد اروپایی خوب برسد، دوست دارم به اروپا بروم اما اگر در ایران بمانم، استقلالی خواهم بود. من دوست دارم با قلعه نویی کار کنم البته تصمیم نهایی را بعد از بازی تیم ملی و بازگشت به تهران موکول کرده ام.»
حیدری در پاسخ به این سوال که حضور قلعه نویی در استقلال، باعث ایجاد حاشیه هایی از جمله احتمال جدایی جباری و رحمتی شده گفت:« فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. هم جباری در استقلال می ماند و هم رحمتی! من فکر می کنم هر دو نفر در استقلال بمانند و امیر قلعه نویی هم آنها را از دست نمی دهد. ضمن اینکه مجتبی و مهدی هم دوست دارند فوتبالشان را در تهران و استقلال ادامه دهند.»
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.