خائن کشی کیمیایی در سرنوشتی مبهم

ممتازنیوز:

khen-koshi-23kزمان فیلمبرداری جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی با نام «خائن کشی» همچنان نامشخص است و ممکن است این فیلم تا پایان امسال هم کلید نخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هرچند مسعود کیمیایی اواسط آبان ماه اعلام کرد که به زودی پیش تولید فیلم جدید خود را نام «خائن کشی» آغاز می کند و بعد هم به سرعت آن را جلوی دوربین می برد، اما همچنان زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی مشخص نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که آغاز تولید این فیلم تا پایان سال ۹۱ منتفی است. البته با توجه به گفته کیمیایی، وی برای ساخت «خائن کشی» نیازمند باران های طبیعی در شهر تهران است، به همین دلیل امکان آغاز فیلمبرداری آن در فصل بهار سال آینده موجود خواهد بود.

داستان «خائن کشی» در دهه ۳۰ رخ می دهد و ماجرای یک زندانی است که بعد از دزدی تیر خورده و قبل از به دام افتادن، همه زندگی اش را به رفیق صمیمی اش می سپارد اما این دوست قاعده رفاقت را رعایت نکرده و او مجبور می شود برای محاکمه رفیق خائن اش از زندان فرار کند.

«خائن کشی» بخشی از رمان “جسدهای شیشه ای” است که داستانی مجزا دارد. همچنین قرارست پولاد کیمیایی این بار در فیلم پدر خود به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته باشد.

“جرم” فیلم قبلی مسعود کیمیایی به تازگی با نسخه دوبله وارد شبکه نمایش خانگی شده و با استقبال هم روبرو شده است

با سپاس از ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.