خاتمی عامل انشقاق

جام جم آنلاین: یک عضو گروه ملی- مذهبی با اذعان به وجود تفرقه و تشتت میان اصلاح طلبان و سبزها تصریح کرد که رفتار خاتمی و مجمع روحانیون مبارز در این زمینه غیر قابل کتمان است.

تقی رحمانی در یادداشتی با عنوان«تازه اول راه است» که در سایت ضد انقلابی روزآنلاین منتشرشد نوشت:انتخابات بعدی برنامه‌ای برای انشقاق بیشتر در درون سبزها و اصلاح‌طلبان است. اخباری شنیده می‌شود که اصلاح‌طلبان در صدد کاندیدا شدن برای ریاست‌جمهوری هستند که با اعلام حمایت خاتمی از یکی از این کاندیداها، بین سبزها و اصلاح‌طلبان اختلاف می افتد و در این راه رفتار خاتمی و روحانیان مبارز موجب  تفرقه و تشتت میان اصلاح طلبان و سبزها است.

وی همچنین با بیان اینکه در شرایط کنونی انسجام چاره کار فرقه سبز است ،تاکید کرد که اصلاح طلبان و سبزها در “رضایت نیروها” و “تحلیل اقناعی” با ضعف های بی شماری روبرو هستند. به نظر می‌رسد که سبزها در شرایط سختی گرفتار آمده اند، باید تدبیری کرد تا به تقدیر تفرقه گرفتار نیامد.

با اصلاح طلبان در تماسم

رضا  پهلوی در گفتگو با روزنامه آلمانی فوکوس از ارتباط  خود با مخالفان نظام از جمله «اصلاح طلب ها» و «ملی مذهبی ها» خبر داد.

وی گفت:با لیدرهای طیف مخالف از جمله اصلاح طلب ها ,جمهوری خواهان و ملی مذهبی ها تماس دارم. گرچه با موسوی شخصا تلفنی صحبت نکرده ام اما شبکه هایی وجود دارد که از طریق آن ها گفتگو می کنیم.

وی در پاسخ به سئوال این نشریه آلمانی در خصوص علاقه به سلطنت با ولع خاصی گفت: بله. شخص شاه بسیار مهم است .امروز هم هنوز سلطنت نظام حکومتی مناسبی است.

 پهلوی در ادامه در باره خود کشی برادر و خواهر خود گفت: این دو نتوانستند هول و هراسی را که خانواده ما شاهد بود  تاب بیاورند. نمی دانم وقتی انسان ها تصمیم می گیرند به زندگی خود پایان دهند در سرشان چه می گذرد. این وضعیت روحی را نمی شناسم.

شیمون پرز: فریب خوردیم

رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به مذاکرات آتی ایران با کشورهای ۵+۱در مسکو ، اعلام کرد که جمهوری اسلامی ما را فریب می دهد.

 صدای آمریکا با اشاره به دیدار شیمون پرز با وزیر دفاع آمریکا به نقل از رئیس رژیم صهیونیستی ، گفت: جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای کشورهای غربی را فریب می‌دهد.

 پرز در حالی جمهوری اسلامی را به فریب کاری و دروغ در مورد پرونده هسته‌ای متهم کرد که رژیم صهیونیستی در حال حاضر یکی از بزرگترین زراد خانه‌های هسته‌ای را در جهان دارد می باشد.

دعوت به اردو کشی خیابانی

به مناسبت سالگرد فتنه ۸۸ ، جمعی از نمایندگان فراری مجلس در دوره اصلاحات ، در ادعایی تازه و با صدور بیانیه ای ادعا کردند که سبزها هنوز هم می توانند در سقوط نظام اسلامی تاثیر گذار باشند .

سایت ضد انقلابی جرس نوشت : فاطمه حقیقت جو، احمد سلامتیان، علی مزروعی، علی اکبر موسوی خوئینی، حسن یوسفی اشکوری، با صدور بیانیه ای ضمن در خواست از بازگشت مردم به بدنه فتنه ، آنان را برای دور جدیدی از هرج و مرج و اردو کشی خیابانی دعوت کردند.

ضد انقلابیون فراری در بیانیه مذکور ضمن در خواست از ملت ایران برای دست کشیدن از حقوق هسته ای خودشان از آنان خواستند تا با فشار بر حکومت ، مسئولین را از ادامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و نیز حمایت از دولت سوریه در جریانات اخیر باز دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.