خاتمی و وسوسه حضور مجدد در انتخابات/تلاش برای جذب اذهان عمومی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان نمود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: وسوسه حضور مجدد خاتمی در آستانه انتخابات امری طبیعی است چراکه این فرد از بی‌اعتنایی و بی‌اعتمادی مردم رنج برده و در تلاش است تا به هر بهانه‌ای توجه اذهان عمومی را به خود جلب کند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تناقضات رفتاری و گفتاری خاتمی اظهار داشت: خاتمی باید ابتدا اتهامات وارده علیه خود در جریان فتنه ۸۸ را پاسخگو باشد.
 
وی به برخی از اتهامات وارده علیه خاتمی اشاره و ادامه داد: خاتمی ابتدا باید درباره ملاقات خود با کودتاگران فتنه ۸۸ و کاریکاتوریست دانمارکی پاسخگو باشد و همچنین دلایل اتهامات وارده از جمله نقش داشتن خود در فتنه ۸۸ و آشوب زدن به کشور را شفاف سازی کند.
 
حجت‌الاسلام شجونی با بیان این مطلب که قطعا خاتمی برای حضور در انتخابات دچار توهم و خیال واهی شده است، ادامه داد: به طور حتم شورای نگهبان این فرد را رد صلاحیت نموده و این امر در حالیست که ملت آگاه ایران،‌ از گزینه خاتمی استقبال نخواهند نمود.
 
وی در ادامه صحبت‌های سید محمد خاتمی را مبتنی بر کینه توزی‌های دشمنانان غربی دانست و با اشاره به اینکه اظهارات خاتمی با رفتار و سابقه تاریکش تناقض فراوان دارد، افزود: وسوسه حضور مجدد خاتمی در آستانه انتخابات امری طبیعی است چراکه این فرد از بی‌اعتنایی و بی‌اعتمادی مردم رنج برده و در تلاش است تا به هر بهانه‌ای توجه اذهان عمومی را به خود جلب کند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان نمود: ملت ایران هیچگاه منتظر ورود مجدد شخصیت‌های سوخته در انتخابات نیست چراکه این اشخاص انقلاب را فدای خواسته‌ها و منافع خود نمودند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.