خاخام اسرائیلی: استفاده از آی فون ممنوع!

یک خاخام افراطی در اسرائیل اخیرا از هواداران خود خواسته تا تلفن‌های همراه آی فون خود را بسوزانند!

ایسنا: یک خاخام افراطی در اسرائیل اخیرا از هواداران خود خواسته تا تلفن‌های همراه آی فون خود را بسوزانند!
 
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، خاخام “خائیم کانیوسکی” که ۸۴ سال سن دارد، در آستانه عید “یوم کیپور” که از روز سه شنبه آغاز شده، حکم به ممنوعیت استفاده از گوشی‌های تلفن همراه آی فون داده و از آن دسته از کسانی که صاحب این گوشی‌ها هستند خواسته تا آنها را حتما بسوزانند.
 
در حالی که روزنامه‌های پر تیراژ اسرائیلی با اشتیاق درباره تلفن همراه جدید شرکت اپل یعنی آی فون ۵ صحبت می‌کنند، یک روزنامه مذهبی افراطی اقدام به انتشار بیانیه این خاخام اسرائیلی در ممنوعیت آی فون در صفحه نخست خود کرده است.
 
اقلیت یهودیان افراطی اسرائیل اصرار در زندگی به شیوه سنتی خود داشته و جلوی نفوذ سکولارها بر سبک زندگی خود را می‌گیرند. آنها در این راستا از استفاده از رایانه و تلویزیون خودداری می‌کنند.
 
به دنبال اعلام این حکم از سوی این خاخام اسرائیلی، در محل‌‌های سکونت یهودیان افراطی در بیت‌المقدس پوسترهای پدیدار شد که تلفن‌های همراه آی فون را “مایه انزجار ۲۴ ساعته” خوانده بودند.
 
آنها از پیروان خود خواسته‌اند تا صاحبان تلفن‌های همراه آی فون را از سمینارهای مذهبی اخراج کنند و کودکان خود را از ارتباط با کودکانی که دارای آی فون هستند، برحذر دارند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.