خادم، بنا را به ادامه همکاری دعوت کرد

تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به زودی مشخص می شود

جام جم آنلاین: رسول خادم مدیر تیم های ملی کشتی در نشستی با محمدبنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بر ادامه همکاری بنا با این تیم تاکید کرد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که بلافاصله پس از قهرمانی شاگردانش در بازی های المپیک لندن اعلام کرد به منظور استراحت و رسیدن به زندگی شخصی چندصباحی را دور از کشتی خواهدبود، در روزهای گذشته با حضور در خانه کشتی تهران طی یک نشست صمیمانه با رسول خادم به بررسی مسایل و مشکلات کشتی فرنگی و شاگردانش پرداخت.

در این نشست که دور از چشم خبرنگاران برگزار شد رسول خادم ضمن اشاره به روند رو به رشد کشتی فرنگی ایران در سال های گذشته بار دیگر حمایت خود را از محمد بنا اعلام کرد و از این مربی موفق خواست همچنان باقدرت به کارخود در راس تیم ملی کشتی فرنگی ادامه دهد.

در این بین قرار است محمد بنا به زودی موضع نهایی خود را درباره همکاری یا قطع همکاری با تیم ملی اعلام کند.

نکته جالب توجه در این بین بازار داغ شایعات پیرامون فدراسیون کشتی و مخالفت این فدراسیون با ادامه همکاری محمد بناست، در حالی که به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی این فدراسیون هیچ مشکلی با محمد بنا نداشته و دلیل تعلل محمد بنا همچون همیشه نگرانی های بحق این مربی بابت مسایل معیشتی شاگردانش و همچنین فراهم بودن همه گونه امکانات برای تیم ملی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.