خادمان حرمین شریفین، از صهیونیستها در ناآرامی های سوریه حمایت نکنند

به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه(س)اظهار داشت: ناآرامی هایی که امروز در کشور سوریه شاهد هستیم، بخاطر این است که اسراییل می خواهد این کشور را متلاشی کند تا بر منطقه مسلط شود.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: خادمان حرمین شریفین که ادعای اسلام دارند و مدعی اند که خادم حرمین شریفین هستند، در عمل خادم آمریکا و اسراییل بوده و اسراییل را در ناآرامی های سوریه و متلاشی کردن این کشور یاری می دهند.

وی ادامه داد:خادمان حرمین شریفین ادعای اسلام دارند اما در حقیقت ایمان و عملشان یکی نیست و به خادمان آمریکا و اسراییل تبدیل شده اند و دست در دست آنها دارند.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین گفت: مردم ترکیه، مردمی با ایمان و مسلمان هستند و در بعضی مواقع مشاهده می کنیم که حتی صفوف نماز جمعه هایشان از نماز جمعه های کشور ما نیز گسترده تر است، اما دولتمردان ترکیه نیز امروز به حامی اسراییل در ناآرامی های کشور سوریه تبدیل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان ترکیه ابتدا در مقابل اسراییل قد علم کردند و خیلی ها نیز از این بابت خوشحال بودند اما مدتی نگذشت که ۱۸۰ درجه تغییر رویه دادند، دست در دست اسراییل گذاشتند و اکنون اسلحه و مزدور به سوریه برای متلاشی کردن این کشور و کشتار مردم ارسال می کنند. ک/۲

۵۵۳/ ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۴۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.