خادم الحرمین شیرهای نفت خود را بر روی آمریکا ببندد/ صدایی از حجاز بلند نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی به سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در قبال تولید و پخش فیلم توهین آمیز به پیامبر اعظم (ص) در آمریکا واکنش نشان داده و گفت:
جهان اسلام یکپارچه خشم و فریاد شده و انزجار خود را از اقدام زشت آمریکا اعلام می کند اما با کمال تاسف هیچ صدایی از حجاز بلند نیست.

وی در ادامه افزود: شاه عربستان که خود را خادم الحرمین الشریفین می خواند و خود را متولی حرم شریف نبوی محسوب می کند دم بر نمی آورد، وهابیونی که خود را اسلام اصیل می دانند و بقیه مسلمانان شیعه و سنی را کافر تلقی می کنند هیچ حرکتی نمی کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: سفارتخانه های آمریکا در همه ی جهان در وحشت اند جز سفارت آمریکا در ریاض و کنسولگری آمریکا در جده که حتی صدای یک شعار را هم نمی شنوند.

وی در ادامه افزود: همین مقایسه به سادگی نوکری وهابیت و آل سعود نسبت به آمریکا و صهیونیست ها را ثابت می کند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: وهابیونی که به راحتی مسلمانان را تکفیر می کنند و خود را مجاز به بمب گذاری و کشتار مردم کوچه و بازار می دانند و به راحتی کودکان و زنان بی گناه را به جرم همکاری با دولت در سوریه می کشند و خود را تنها منادیان اسلام ناب تلقی می کنند، چرا در مقابل توهین های به این صراحت و نفرت انگیز سکوت می کنند؟

وی اظهار داشت: اگر شاه عربستان راست می گوید که خادم حرم شریف نبوی (ص) است می بایست در مقابل این توهین صریح، لااقل یک ماه شیرهای نفت را بر روی آمریکا و حامیان این توهین ببندد.

سردا نقدی با بیان اینکه دولت های کویت و قطر اگر راست می گویند که انگیزه شان از حمایت تروریست های سوریه دفاع از اسلام است، باید شیرهای گاز و نفت خود را بر روی آمریکا و دیگر توهین کنندگان ببندند گفت:این حادثه بهترین معیار است که می توان دروغگویی و ادعای کذب اسلامیت این روسای وابسته را از آن به خوبی فهمید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.