خادم: جایگاه بنا همچنان محفوظ است

۲۱م اسفند ،

طبق نظر مدیر تیم های ملی کشتی و همچنین اظهارات عبداله چمن گلی مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، به رغم صدور احکام تازه برای کادر فنی این تیم، جایگاه محمد بنا همچنان در این عرصه محفوظ است.

به گزارش ممتازنیوز، عبداله چمن گلی عصر امروز طی حکمی از سوی رسول خادم به عنوان مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی منصوب شد تا برنامه های آماده سازی فرنگی کاران کشورمان در آستانه رقابتهای آسیایی از بلاتکلیفی  و ابهام خارج شود.اما این حکم به معنای کنار گذاشتن کامل محمد بنا از عرصه کشتی فرنگی ایران نیست و گویا جایگاه وی همچنان در کشتی فرنگی محفوظ است.

رسول خادم با تایید این مطلب به مهر گفت: با توجه به احکام تازه برای اعضای کادر فنی تیم ملی، مطمئنا جایگاه محمد بنا همچنان در کشتی فرنگی ایران حفظ خواهد شد و او می تواند همچون قبل در این حوزه به فعالیت ادامه دهد.

چمن گلی نیز در این رابطه تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیر تیمهای ملی ،جایگاه بنا به عنوان مدیر تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان همچنان محفوظ است و وی هر زمانی که بازگردد، تابع تصمیم وی خواهیم بود.

به گزارش ممتازنیوز، رسول خادم عصر امروز بهرام مشتاقی، عبدالله چمن‌گلی و علی اشکانی را تا پایان خردادماه سال آینده به عنوان سرپرست، مربی ارشد و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب کرد.ضمن اینکه حسین ابراهیمیان (ملاقاسمی)، رحیم علی آبادی و احد پازاج نیز به عنوان گروه مشاوران امور فنی کشتی فرنگی منصوب شدند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.