خاطرات خصوصی آرنولد پاییز منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت آمازون، این کتاب که دربرگیرنده خاطرات یکی از مطرح‌ترین قهرمانان فیلم‌های اکشن‌هالیوود و فرماندار پیشین کالیفرنیا است، اول اکتبر (۱۰ مهر) روانه بازار می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر که چهار بار قهرمان زیبایی اندام جهان شده این کتاب ۶۵۶ صفحه‌ای را از سوی انتشارات «سیمون اند شوستر» روانه بازار کتاب می‌کند.

عنوان این کتاب که از یکی از فیلم‌های معروف «آرنولد» یعنی«توتال ریکال» گرفته شده، به نوعی یادآور شهرت او در عالم سینما نیز هست.

شوارتزنگر متولد ١٩۴٧ در اتریش است که در جوانی راهی لندن شد و سپس به آمریکا مهاجرت کرد. او با وجود نداشتن استعداد چندان در زمینه بازیگری به واسطه بدنسازی که از نوجوانی به آن می‌پرداخت وارد‌هالیوود شد و نخستین فیلمش در سال ١٩٧٣ بر پرده نقره‌ای نقش بست. او به زودی تبدیل به قهرمان فیلم‌های اکشن شد و مدتی بعد نیز به عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد.

کتاب «یادآوری کامل» با همکاری «پیتر پتری» نوشته شده است. به گفته انتشارات «سیمون اند شوستر» این کتاب نه تنها مسایل تازه ای از زندگی او را در اختیار خواننده می‌گذارد بلکه برای نخستین بار گوشه‌های مهمی از زندگی خصوصی او را نیز عیان می‌کند.

اشتیاق زیادی برای این کتاب به ویژه پس از جدایی آرنولد از همسرش «ماریا شرایور» روزنامه نگاری از خانواده «کندی»، وجود دارد.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احمدی:

    عالی بود تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.