خاطرات طنز زندانیان سیاسی هم رسید+رویای نا تمام

فارس نوشت: انتشارات موزه عبرت ایران با ۱۱ عنوان کتاب و ۱۰ عنوان فیلم مستند در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد. جدیدترین کتاب‌های این انتشارات شامل سه عنوان است که بدین قرار است: «خنده‌ای به رنگ رنج»، خاطرات طنز زندانیان و «شب بی نهایت است» نوشته یعقوب لطفی و «تلخند زندانی» گزیده خاطرات طنز زندانیان نوشته سید محمد رضویان.

«ساواک شاگرد موساد» نام کتاب پرفروش این انتشارات است که در سال گذشته از سوی وزارت ارشاد به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شد. این کتاب اسناد منتشر نشده‌ای از آموزش‌های سرویس اطلاعاتی رژیم اسرائیل (موساد) به سرویس اطلاعاتی رژیم پهلوی (ساواک) را عرضه کرده و در حال حاضر به چاپ پنجم رسیده است.

دیگر آثار این مرکز که در قالب لوح فشرده منتشر شده شامل مستندی است با نام «رویای نا تمام» که در بردارنده‌ تصاویری از کمیته مشترک ضد خرابکاری و زیر زمینی شهربانی و خاطرات مشترکی است از ۱۳ زندانی که از جمله می‌توان به موسوی گرمارودی و رجبی دوانی اشاره کرد.

هم چنین مستندی شش ساعته از گفت و گوهایی با ارتش بد فردوست درباره رژیم پهلوی از آثار عرضه شده در این غرفه است. بنا به گفته متصدی این غرفه، این انتشارات تا پایان نمایشگاه، هر روز برنامه‌ گپ و گفتی را با زندانیان سیاسی خواهد داشت.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.