خاطره میشل سالگادو از کله خوک و رونالدوی برزیلی/مارادونا هم به ایران می آید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – مدافع سابق رئال مادرید از انتقامی که هواداران بارسلونا از فیگو گرفتند حرف می زند.

به گزارش ممتاز؛میشل سالگادو که شب قبل میزبان ما در هتل آزادی تهران بود از خاطراتش در ال کلاسکو گفت.از آن بازی حساسی که لوئیز فیگو سیبل بود و کاتالان ها با کله خوک او را نشانه رفتند.فیگو که بازیکن بارسلونا بود،همان سال از تیم محبوب ایالت کاتالان راهی تیم رقیب رئال مادرید شد تا اولین بازی اش در نیوکمپ با حاشیه های بسیاری همراه شود که یکی از آنها پرتاب کله خوک به داخل زمین بود. بسیار عجیب بود. دیدن یک کله خوک در ورزشگاه بسیار عجیب بود. البته در ورزشگاه همه چیز به داخل زمین پرتاب می کنند.. بطری و هرچیزی که فکرش را بکنید. بگذارید آن صحنه را برایتان توصیف کنم. من معمولا پشت سرفیگو بازی می کردم. یک ضربه کرنر به نفع رئال قرار بود زده شود و قرار بود که کرنر را کوتاه ارسال کنیم. آن بازی، اولین بازگشت فیگو به نوکمپ بود و هواداران می خواستند از اوانتقام گرفته و اذیتش کنند. بازی مملو از هیجان بود… در آن لحظات یک بطری مشروبات الکلی و یک چاقو هم به سمت زمین پرتاب شد…اما ناگهان دیدیم که از آن سمت زمین و از روبرو شیئی به سمت ما پرتاب شده…فیگو دید که یک کله خوک است و گفت:« نمی توانم باور کنم….پس بدنش کو؟» اما آن شیء یک کله خوک واقعی بود و مصنوعی نبود… بعد از آن اتفاق در رختکن کلی به این اتفاق می خندیدیم.
سالگادو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که رونالدوی برزیلی بهترین مهاجمی بوده که او در کنارش فوتبال بازی کرده است.جالب اینجاست که رونالدو هم از بارسا به رئال آمد اما هرگز برای او کله خوکی به زمین پرتاب نکردند.
مدافع سابق رئال با بیان اینکه شاید دوباره به ایران بیاید گفت:«البته این بار تنها نیستم.احتمالا همراهم رائول و مارادونا هم خواهند آمد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.