خاطیان ماجرای اداره بهزیستی شاهین شهر برکنار شدند

ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص ماجرای اتفاق افتاده در اداره بهزیستی شاهین شهر، گفت: بر اساس قول قبلی، در مرحله اول، خاطیان این ماجرا از مسئولیت تعلیق شدند.

ماجرا از آنجا شروع شد که پنجشنبه (۱۳ شهریورماه) تعدادی از شهروندان شاهین شهر متوجه فریادها و درخواست کمک کودکان از زیر زمین اداره بهزیستی این شهر شدند.

شهروندان شاهین شهر با پلیس و سازمان آتش نشانی تماس گرفتند و زمانی که ماموران توانستند وارد زیر زمین اداره بهزیستی شوند با صحنه عجیبی مواجه شدند؛ تعدادی از کودکان کار و خیابانی که ساعاتی قبل از سطح شهر جمع آوری شده بودند، در زیرزمین این اداره محبوس شده و درخواست کمک می کردند!

 ۱۰ کودک و نوجوان محبوس شده در زیرزمین اداره بهزیستی شاهین شهر، کودکان سر چهار راه ها بودند که از قرار معلوم توسط ماموران جمع آوری شده و تحویل این اداره شده بودند، اما اداره بهزیستی شاهین شهر آنها را بدون مراقب و کوچکترین امکاناتی در این زیرزمین محبوس کرده بود.

 مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص ماجرای اتفاق افتاده در اداره بهزیستی شاهین شهر، گفت: بر اساس قول قبلی، در مرحله اول، خاطیان این ماجرا از مسئولیت تعلیق شدند.

مرضیه فرشاد اظهار کرد: نتایج بررسی های اولیه تیم بازرسی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در خصوص ماجرای بهزیستی شاهین شهر، نشان می دهد که این اتفاق در یک فرآیند غیرکارشناسی در مجموعه بهزیستی شهرستان صورت گرفته است. بر همین اساس در اقدام اولیه، خاطیان این ماجرا از مسئولیت تعلیق شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، وی افزود: به نظر می رسد در سطح شهرستان تصمیمی گرفته شده که همه جوانب کارشناسی آن لحاظ نشده است و اجرای این تصمیم در ساعات پایانی پنج شنبه شب، بهزیستی شهرستان را دچار تصمیمات غیر کارشناسی کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر از پیگیری اصحاب رسانه بر انتشار اخبار موثق در این خصوص، خاطر نشان کرد: تیم بازرسی بهزیستی استان در حال بررسی دقیق ماجرا و تکمیل اطلاعات است که نتایج دقیق تر این موضوع متعاقبا به اطلاع خواهد رسید و با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.