خالقی: رفع تعلیق هستیم و با جدیت به کارهامون میرسیم

۲۷م اسفند ،

دبیرفدراسیون دوچرخه سواری گفت:در پی یک سری مسایل که گریبان گیره چندین فدراسیون شد شایعاتی به وجد آمد. ولی در کنگره ای که در هندوستان برگزار شد ما توانستیم شرکت کنیم و رای بدهیم.

اصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارن افزود:همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا ، کنگرهی سالیانه کنفدراسیون آسیا برگزار شد و مسئولین با تمام سختیها توانستند روادید رکابزنان و بقیه کادر فنی را بگیرند و خوشبختانه به این جلسه رسیدیم و توانستیم رای بدهیم.

وی خاطر نشان کرد:واعظ آشتیانی که رییس کمیته ی پیست آسیا بود و به سبب رفتارهای هندیها و دیر صادر شدن روادید، وی استعفای خود را نوشت و از سمت خود کناره گیری کرد و در کنگره سالیانه حاضر نشدند.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری افزود: قبلا در کنارواعظآشتیانی، دبیر کمیته پیست آسیا بودم ولی در جلسه ای در هندوستان به سمت رییس کمیته ی تریال آسیا رسیدم و به مدت ۴ سال ریاست را به عهده خواهم داشت ، ولی در سال ۲۰۲۴ میلادی میزبان مسابقات هنوز مشخص نیست و با صحبت های که با ریسس وکادر فدراسیون انجام دادم احتمال دارد کشورمان میزبان مسابقات تریال آسیا شود.

وی درانتها بیان کرد:در درسال ۲۰۲۴ میلادی مسابقات قهرمانی آسیا شکل دیگری خواهد داشت و قرار شد این مسابقات ،مشترکته کشورهای آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شود و این حرکت بزرگ و مهمی میباشد و سبب میشود سطح مسابقات به طور چشمگیری ارتقاع یابد و بهترینهای دوچرخه سواری مشخص بشوند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.