خالق ˝بادباک‌باز˝ برد پیت را به ˝جنگ جهانیZ˝ فرستاد

۰۶خردادماه،

اکشن دلهره‌آور ˝جنگ جهانی Z˝ ساخته مارک فوستر با بازی برد پیت، ستاره شناخته شده و مطرح هالیوود از روز ۲۱ ماه جون ۲۰۲۴ (۳۱ خردادماه) در سینماهای سراسر جهان آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، مارک فوستر خالق فیلم تحسین‌برانگیز “بادباک‌باز”، فیلم اکشن دلهره‌آور “جنگ جهانیZ” را بر اساس فیلمنامه‌ای که متئو مایکل کارنهال و درو گودارد به صورت مشترک نوشتند، جلوی دوربین برده است.

فیلم سینمایی “جنگ جهانیZ” را کمپانی پلان بی انترتیمنت، آپاراتوس پروداکشنز و جی کی فیلمز با بودجه‌ای در حدود ۱۷۰ میلیون دلار ساخته‌اند.

داستان “جنگ جهانیZ” تصویگر مبارزه سازمان ملل با یک بیماری مسری خطرناک است. این بیماری که به سرعت در حال همه گیر شدن در سطح جهان است سبب شده تا تمام دولت‌ها و ارتش‌های جهان برای مبارزه با آن در حالت آماده‌باش قرار بگیرند و…

مارک فوسترساخت فیلم‌های مطرحی همچون “ماشین تنفگ‌سازی”، “آرامش کوانتوم”، “غریبه تر از داستان”، “حکم نورلند”، “همه چیز کنار هم”، “سالن استراحت” و “بادبادک باز” را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین به عقیده بعضی از منتقدان سینمایی با توجه به نقش‌آفرینی برد پیت و همچنین موضوع آن، موفقیت این اکشن دلهره‌آور در گیشه تقریبا حتمی به نظر می‌رسد.

برد پیت، اریک وست، میرل انوس، جیمز بگ دل، متئو فوکس، دیوید مورس، الیس گبل، میشل هیوسمن، جولیا سیگر، دیوید انروز، دنیل نیومن، استرلینگ جرنیس، جولیا لووی بوکن، ترور وایت و نیکولا جوریکو بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.