«خاله شادونه» با دانه‌های ورزشکار از راه رسید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

با تغییر ساعت پخش خاله شادونه آیتم ورزش صبحگاهی به این برنامه افزوده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، علی اکبر ذاکری (تهیه کننده) گفت: با تغییر ساعت پخش خاله شادونه آیتم ورزش صبحگاهی به این برنامه افزوده شد.
او با بیان این که لازمه برنامه صبحگاهی تحرک و پویایی است،‌ افزود: معتقدم آغاز برنامه با نرمش علاوه بر ایجاد طراوت و نشاط در کودکان فرهنگ ورزش صبحگاهی را هم نهادینه خواهد کرد.
این تهیه کننده تصریح کرد: خوشبختانه این آیتم اضافه با استقبال گروه مخاطب برنامه مواجه شده و مشاهده کردیم که مهد کودک‌ها زمان ورزش صبحگاهی خود را با خاله شادونه هماهنگ کرده اند.
علی‌اکبر ذاکری با اشاره به تغییرات دیگر این برنامه گفت: تدابیری اندیشیدیم تا بچه‌های میهمان خاله شادونه در طول برنامه درگیر برنامه های نمایشی شوند.
او گفت: این اقدام فرهنگ کار گروهی را نهادینه  کرده و سبب تقویت اعتماد به نفس و نشاط  در بچه ها می‌شود.  
«شادونه در سرزمین دونه ها» نام برنامه‌ای است که به سفارش گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما تهیه شده است؛ این برنامه شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح  با اجرای ملیکا زارعی روی آنتن می‌رود.  
به گفته ذاکری این برنامه آموزشی – تربیتی هر روز به موضوعات تازه‌ای پرداخته و تلاش می‌کند تا در غالب برنامه‌های نمایشی مسائلی مانند رفتار درست، احترام به بزرگترها، اهمیت راستگویی و موارد دیگر را به کودکان بیاموزد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.