خاله شادونه به سرزمین پرندگان می رود

علی اکبر ذاکری از بازگشت دوباره ˝خاله شادونه˝ به تلویزیون خبر داد و گفت: در سری تازه خاله به سرزمین پرنده ها می رود غافل این که چه دردسرهایی پیش رویش قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران؛ تهیه کننده برنامه “شادونه در سرزمین پرنده ها” افزود: سری تازه این برنامه با اهداف آموزشی طراحی شده و به تقویت خلاقیت کودکان کمک خواهد کرد.

وی افزود: اکنون در حال آماده سازی مراحل پایانی دکور هستیم .این برنامه از ۲۳ تیر روزهای فرد ساعت ۹:۳۵ در کنداکتور پخش شبکه زندگی قرار می گیرد.

این تهیه کننده دربارهٔ قصه تازه این برنامه کودکانه گفت: در سری تازه برنامه، خاله که به دنبال تجربه های تازه است به سرزمین تازه ای رجعت کرده و در خانه ای نو سکونت می کند، غافل از این که در همسایگی او چند پرنده سکونت دارند که مدعی مالکیت منزل او می باشند.

ذاکری گفت: در این سرزمین اتفاقات مختلفی رخ می دهد که در هر برنامه شاهد یکی از آن ها خواهیم بود.

وی افزود: در سری تازه ۴ کاراکتر عروسکی گنجشک، طوطی، یا کریم یا قمری و جغد در کنار خاله خواهند بود، گنجشک دختری نازک نارنجی و شیطان است که گاهی همه را به خدمت می گیرد، طوطی همانطور که از اسمش بر می آید مقلد دیگران است، حرف ها و رفتار دیگران را تقلید می کند وبه همین سبب قابل اعتماد نیست، قمری ثبات شخصیت ندارد و جغد نیز که آشپز قهاری است شخصیتی تک بعدی دارد، فقط آشپزی می داند و مهارت های لازم دیگر را کسب نکرده است.

این تهیه کننده ادامه داد: این کاراکترها با دقت و وسواس بسیاری طراحی شده اند و سعی داریم در قالب این عروسک ها به طور غیر مستقیم پیام های اخلاقی مهمی را به بچه ها منتقل کنیم.

ذاکری با اعلام اینکه شادونه اینبار با دکوری جذاب و برنامه ای تازه به تلویزیون باز می گردد، افزود: سعی داریم در سری تازه بچه ها را با مهارت و مشاغل مختلف آشنا کنیم، بر همین اساس آیتمی طراحی شده که طی آن از چهره های آشنا برای بچه ها دعوت می کنیم تا میهمان خانه شادونه شده و از ویژگی های شغلی خود برای بچه ها صحبت کنند.

سری تازه برنامه خاله شادونه به سفارش گروه کودک و خردسال شبکه در ۱۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می گردد و علی اکبر ذاکری تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.