خانمی که در خواب آشپزی می کند +عکس

۰۷اردیبهشت،

خوابگردی یکی از مشکلاتی است که برای خواب پیش می آید. بسیاری اشخاص تنها در خواب دوری در خانه می زنند و به راخت خواب باز می گردند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، خواب در حالی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مشکلاتی نیز گاهی به سراغش می روند. خوابگردی، صحبت در خواب، خرو پف از عادی ترین مشکلات خواب می باشند.

“لسلی کاساک” خانم ۵۵ ساله انگلیسی است که  به یکی از عجیبترین بیماری های خواب مبتلا شده است. او در خواب راه می رود و برای خودش آشپزی می کند.

همه ما از یک خوراکی در آخر شب استقبال می کنیم ولی خانم کاساک به نظر علاقه بسیار بسیاری به این وعده آخر شب دارد به طوری که او شب ها نزدیک به ۲۵۰۰ کالری برای خودش غذا درست می کند و می خورد.

این خانم که سه فرزند هم دارد می گوید هیچوقت در خواب نمی فهمد چه غذایی خورده بلکه باید صبح که برای جمع کردن پسماند آن به آشپزخانه می رود تمام خوراکی های خورده شده را چک کند.

نکته جالب در مورد خواب گردی این خانم اینجاست که او برای درست کردن غذاها بعضی مواد ان را کاملا حرفه ای با چاقو خرد می کند سپس همه را در قابلمه میریزد و در زمان درست آن ها را می خورد.

پزشکان سبب این خواب گردی را تنها مشکلاتی در قسمت خواب مغز او می دانند. این بخش اختلالاطی دارد که سبب خوابگردی می گردد اما در مورد این خانم کمی پیچیده تر است.

به خاطر مشکل خواب گردی او تا به حال نزدیک به ۱۰ کیلو اضافه وزن داشته است. این خانم مجبور است به جبران این مشکل روزها تنها به خوردن سالاد میوه قناعت کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.