خانم‌ها چه مردانی را برای ازدواج می‌پسندند

باسلام خدمت دوستان

یکی از مشکلات و معضلات خانم‌ها برای ازدواج، انتخاب همسر آینده است. در حالی که خانم‌ها بعد از ازدواج به این نتیجه می‌رسند که شوهرشان تغییر کرده است اما در واقع شوهرشان تغییر نکرده در این نتیحه عدم آشنایی زنان با بدن مردان است.

اصطلاحی که عمدتا بعد از ازدواج خانمها از آن یادت می‌کنند عادت است. چهره و هیکل و خوشتیپی در واقع یکی از اصول و ملاک انتخاب مردان می‌باشد در حالی که بعد از مدتی می‌فهمیم که اعتقادت و اخلاق است که حرف اول را می‌زند. پس ویژگی اول اخلاق است، زیرا یک همسر شوهرش را شریک زندگی‌اش حس می‌کند در مقابلش وقتی شوهرش او را از صمیم قلب دوست دارد تصمیم‌گیری را به یک مشترک مبدل می‌نماید و مرد ایده‌آل کسی است که در خیابان کنار همسر خود راه می‌رود نه در جلو یا عقب او .

خانم‌ها مردانی را عمدتا انتخاب می‌کنند که دارای تحصیلات، زیبایی ظاهری و پوشش و تیپ، پایبندی به اخلاقیات، مادیات، شغل، موقعیت اجتماعی، اصالت خانوادگی، ویژگی‌های اخلاقی و … و در حالت کلی داری صفات ارثی خوبی باشد. پس ویژگی دوم صفات ارثی خوب می‌باشد.

از نظر خانم‌ها مرد ایده‌آل کسی است که باهوش باشد بنابراین زنان به مردانی که از هوش‌شان استفاده نمی‌کنند نمی‌توانند اعتماد کنند.

از نظر خانم‌ها مرد ایده‌آل مردی است که او را بدون قید و شرط دوست بدارد و در تصمیم‌گیری‌ها شریک نماید در حالی که بیشتر شکایت خانم‌ها در این مورد است که چرا مردها به به دیدگاه‌ها و نظریات آنان توجه نمی‌کنند و این عدم توجه و مشورت باعث دوری و سردی روابط بین زن و شوهر می‌شود. پس یکی دیگر از ویژگی‌های ایده‌آل بودن مرد توجه به همسر و مشورت با اون در کارها می‌باشد.

همچنین خانم‌ها توقع دارند که مردشان شنونده خوبی باشد و به حرف‌هایشان گوش بدهد و اگر مردی بتواند ثابت کند که شنونده خوبی است حتما همسر او از زندگی در کنار او لذت خواهد برد.

از نظر خانم‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های ایده‌آل بودن مرد این است که او را تحت تاثیر قرار بدهد و بتواند یک زندگی خوب را تشکیل دهد نه اینکه یک ماشین لوکس یا خونه مجلل یا از طریق ارث به او برسد یا هر راه دیگری؛ زیرا پول باد آورده زود می‌رود پس خانم‌ها دوست دارند مرد ایده‌آل‌شان به آنان ثابت کند که می‌تواند پول به دست آورد.

یکی دیگر از توقعات خانم‌ها از مرد ایده‌آل‌شان این است که شوهرشان با آنان درد و دل کند و احساسات‌شان را بیان نماید و به آنان اجازه ورود به دنیای‌شان را بدهد و نه اینکه تودار باشد و خیلی مرموز باشد  و هیچ حرفی نزد زیرا این باعث می‌شود که زن احساس کند که رابطه شوهرش با او قطع شده و احساس تنهایی کند و آنان از چنین مردانی اصلا خوششان نمی‌آید.

یکی دیگر از توقعات زنان از مردان این است که مردان باید ظاهر مردانه داشته باشند نه اینکه مرد باشند اما ظاهر و اخلاق زنانه داشته باشند زیرا زنان این خصوصیات را یک نقطه ضعف می‌دانند که برای آنان قابل پذیرش نیست.

با تشکر از دوستان که ما را همراهی نمودید.

۰ دیدگاه ۲ بازدید ۰

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.