خانم هاشمی پولشویی هم شد خدمت بی نظیر؟!

کیهان:
فاطمه هاشمی در مصاحبه با روزنامه خانوادگی خود گفت خدمات فائزه و مهدی هاشمی به مملکت بی نظیر بوده است.

روزنامه اجاره ای آرمان در مقدمه مصاحبه با فاطمه هاشمی، می نویسد «دختر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی است و همان وقار و افتادگی خاندان هاشمی را به همراه خود دارد و…». وی درباره جنجالی که در فرودگاه به هنگام بازگشت همراه مهدی هاشمی به کشور به راه انداخت، می گوید: از فرودگاه آمدیم بیرون که مصادف شد با حضور خبرنگاران و من آنجا از روی عصبانیت صحبت هایم را کردم تا نشان دهم همیشه قرار نیست خانواده هاشمی ساکت باشند. رئیس سابق دانشگاه آزاد گفته بود که ماموریتی به مهدی هاشمی برای رفتن به خارج از کشور نداده اما فاطمه هاشمی در این گفت و گو ادعا کرده که «مهدی برای سرکشی به وضعیت دانشگاه های آزاد خارج از کشور از ایران بیرون رفت. مهدی گزارش های خوبی هم از این سفرها تهیه کرد و برای هیئت امنای دانشگاه آزاد فرستاد و برای برخی اقدامات راهنمایی انجام داد.»
فاطمه هاشمی می گوید: مهدی و فائزه که الان در زندان هستند به این مملکت خدمت کرده اند. مهدی کاری که در ارتباط با سازه های دریایی کرد بی نظیر بود، اولین سازه های دریایی را مهدی در سنین جوانی طراحی کرد که در جنوب ساخته شد. بهینه سازی سوخت را مهدی بنیانگذاری کرد و این کار کوچکی نیست. فائزه زیربنای ورزش بانوان را که امروز این همه به آن افتخار می کنند را پایه ریزی کرد. وی توضیحی درباره اتهام پولشویی مهدی هاشمی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت که دستیار وی حمزه کرمی فاش کرده، ارائه ننمود.
وی درباره این مطلب که در مصاحبه ای به نقل از پدرتان گفته بودید که برخی جاها کوتاه می آمد، اظهار داشت: از من پرسیدند که شما فکر نمی کنید پدرتان در یک جاهایی کوتاه آمدند، من هم گفتم بله، همانطور که خود پدرم هم گفته که نباید در جاهایی کوتاه می آمدم من هم می گویم نباید کوتاه می آمد.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ این پرسش که آیا امکان دارد آقای هاشمی وارد عرصه انتخابات شود، گفت: برای پدر من فرقی نمی کند راسا وارد شود یا در کنار یک رئیس جمهور باشد. ایشان اگر یک رئیس جمهور قوی در مملکت باشد او را حتما کمک خواهند کرد به شرط آن که به برنامه ها و طرح های موجود برای برون رفت از این اوضاع بهای لازم داده شود.
گفتنی است روزنامه آرمان ماه هاست به صورت کنتراتی به ترویج و تبلیغ خانواده هاشمی می پردازد. این روزنامه از نامزدی هاشمی رفسنجانی خبر داده بود که در مصاحبه بعدی، از سوی خود وی تکذیب شد. هاشمی در آن مصاحبه گفته بود: آمادگی نامزدی را ندارم و دیگر نمی توانم بیایم.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.