خانم ها لطفا پس از خواندن این مطلب آن را امتحان نکنید!!!

خانم ها لطفا پس از خواندن این مطلب آن را امتحان نکنید!!!
مرطوب کننده های گرانقیمت را فراموش کنید دانشمندان با استفاده از مایع سفید کننده (وایتکس) راهی ارزان برای توقف پیری پوست یافته اما …

مرطوب کننده های گرانقیمت را فراموش کنید دانشمندان با استفاده از مایع سفید کننده (وایتکس) راهی ارزان برای توقف پیری پوست یافته اما اکیدا از مخاطبانی که تحقیقات را مطالعه می کنند خواسته اند که این روش را امتحان نکنند.
دانشمندان دریافتند که محلول بسیار رقیق شده مایع سفید کننده در درمان پوستهای آسیب دیده ناشی از پرتودرمانی، قرار گیری در معرض تابش خورشید و یا پیری موثر است.

محققان اعتقاد دارند که محلول ۰.۰۰۵ درصد که بسیار ضعیف تر از مایع سفید کننده شستشو که در فروشگاه ها عرضه می شود می تواند به رفع التهابات پوستی کمک کند. این درحالی است که کارشناسان هشدار داده اند که مردم نباید مایع سفید کننده را مستقیم روی پوست استفاده کنند.
پزشکان طی دهه های متمادی است که می دانند محلول رقیق شده سفید کننده می تواند به کاهش شدید اگزما کمک کند اما آنها به طور دقیق علت این امر را نمی دانستند.

دکتر توماس لونگ از دانشگاه استنفورد گفت: در اصل پزشکان تصور می کردند که مایع سفید کننده ممکن است عملکرد ضد میکروبی داشته باشد و باکتری ها و ویروسهای روی پوست را از بین ببرد، اما غلظتی که مورد استفاده قرار می گرفت برای این منظور کافی نبود.
نتایج این تحقیق در مجله تحقیقات بالینی منتشر شده و نشان می دهد که صدمه پوستی موشهایی که در معرض تشعشع قرار گرفتند با حمام در محلول رقیق سفید کننده کاهش یافت.

آزمایشها نشان می دهد که دوز اندک سفید کننده مانع یک ماده شیمیایی می شود که پاسخ التهابی سیستم ایمنی را تحریک می کند. اگرچه پاسخ التهابی برای مبارزه با عفونت ضروری است اما واکنش افراطی آن می تواند به پوست صدمه بزند و محلول رقیق سفید کننده از این امر جلوگیری می کند.
محققان درحال بررسی انجام آزمایشهای بالینی روی انسانها هستند و بررسی می کنند که با این روش می توان بیماریهای دیگری را هم درمان کرد یا خیر.
دکتر لونگ گفت: عوارض جانبی محلول رقیق سفید کننده بسیار کم است، ما باید راه های دیگری را برای استفاده از هیپوکلریت شناسایی کنیم که به بیماران کمک کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.