خانم کلینتون دنبال عشق قدیمی!+ تصاویر

۱۹م آذر ،

خانم کلینتون ظاهرا شوهرش را راضی کرده که در همپتون دفتری راه بیندازند برای رایزنی و مشاوره با اشخاص برای کمک به او در رسیدن به عشقی که از دیوانگی بالاتر است…..

آیا این زوج دوباره به کاخ سفید بر می گردند؟

در تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۰۸ خانم کلینون ناباورانه بازی ریاست جمهوری را در نیمه نهایی، و در رقابت داخل حزبی، در حالی به اوباما واگذار کرد که باورش برای خودش و بسیاری از هم حزبی هایش سخت بود. وی شاید هنوز هم آن شکست را نپذیرفته که باز هم دارد خود را برای رقابت در سال ۲۰۱۶ آماده می کند.

به گزارش روزگار نو، وقتی از مدت ها پیش خانم کلینتون گفت که در دور دوم ریاست جمهوری نمی خواهد در کابینه اوباما باشد، بسیاری سبب این امر را در عشق او به صندلی ریاست جمهوری دیدند؛ وگرنه وزارت خارجه جزء مهم ترین پست ها در آمریکا است و کسی به این راحتی آن را رها نمی کند. و حالا معلوم شد که آن حدس ها درست است.

آیا این دوستان به یاری خانواده کلینتون خواهند آمد؟

بنا بر این گزارش، خانم کلینتون ظاهرا شوهرش را راضی کرده که در همپتون دفتری راه بیندازند برای رایزنی و مشاوره با اشخاص برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶٫ البته در این باره تردیدهایی هم برای این خانم وجود دارد؛ ولی هرچه باشد این امر برای کلینتون ها از بیکاری بهتر است.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.