(خانه اجاره‌ای) روی آنتن می‌رود!!

پخش مجموعه‌ی طنز «خانه اجاره‌ای» از شنبه (چهارم شهریورماه) آغاز می‌شود.

 

Mhran ghfvry

 

به گزارش “یک پارس” به نقل از ایسنا، این مجموعه‌ی طنز قرار است در باکس شبانه‌ی شبکه‌ی سه (ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه) به‌صورت پخش هر شبی روی آنتن برود.

 

سری جدی این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو در ۷۵ قسمت تولید می‌شود و تولید آن، در لوکیشن اصلی «خانه اجاره‌ای» همچنان ادامه دارد.

 

حمید لولایی، بهنوش بختیاری، پروین قائم‌مقامی، عباس جمشیدی و اشکان اشتیاق بازیگران جدیدی هستند که به «خانه اجاره‌ای» اضافه شده‌اند و مهران غفوریان، شهین تسلیمی، نعیمه نظام‌دوست، بهشاد مختاری، امیر کاظمی و آرش نوذری از جمله بازیگرانی هستند که از تیم قبلی با «خانه اجاره‌ای» همکاری می‌کنند.

 

حمید لولایی در این سریال، نقش شخصیتی را دارد که به‌تازگی از خارج به ایران برگشته است و در یکی از واحدها زندگی می‌کند. بهنوش بختیاری هم دختر اوست.

یکی از واحدهای خانه هم خالی است که بهانه‌ای می‌شود برای حضور دو یا سه قسمتی بازیگران مهمان، برخی بازیگران چهره، مهمانان «خانه اجاره‌ای» را تشکیل می‌دهند.

 

سری اول «خانه اجاره‌ای»‌ به کارگردانی رامین ناصرنصیر اسفند سال ۹۰ روی آنتن رفت که همزمان با سال نو، پخش آن متوقف شد و تولید «خانه اجاره‌ای» در اختیار تیم جدیدی قرار گرفت.

 

سایر عوامل سری جدید «خانه اجاره‌ای» عبارتند از: تهیه‌کنندگان: محمد کاشانی، حمید رحیمی، کارگردان: شاهد احمدلو، کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، سرپرست نویسندگان: امیر برادران، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: کیوان جمالی، گروه کارگردانی: فرهاد محمودی، تمنا احمدلو، تصویربردار:‌ مسعود رجبیان، محسن زارع، صدابردار: سیامک نیازی، ‌طراح لباس: شراره احمدی، نورپرداز: محمد اهوازی، طراح گریم: مرتضی متقی، عکاس: شهاب احمدلو.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.