خانه ای بدون سوسک بدون استفاده از سموم

گردآوری توسط گروه مشاوره خانواده ممتاز نیوز

پورتال  ایران

آیا از عوارض فاجعه بار مواد شیمیایی و سموم بر روی انسان اطلاع دارید؟
چگونه خانه ای بدون سوسک, حشرات و حیوانات موذی داشته باشیم؟
آیا با پیشرفت علم, همچنان باید با سموم  حیوانات موذی و حشرات را از بین برد؟
چگونه می توان با استفاده از طبیعت, سوسک,موش,ساس و… را ریشه کن کرد؟

متاسفانه با استفاده بیش از پیش مواد شیمیایی و سموم برای دفع سوسک,پشه,موش,ساس, مورچه و… نژاد حشرات و حیوانات موذی نسل به نسل مقاوم تر نسبت به این سموم شده تا جایی که آنقدر سموم را قوی تر کرده اند که انسان هم باید تا ۳ روز خانه سمپاشی شده خود را ترک کند. اما ذرات معلق سموم تا هفته ها در هوا موجود است و فرزندان ما آن را استنشاق می کنند . متاسفنه مشکلاتی نظیر مشکلات تنفسی, گوارشی,تولید مثل, عصبی و… پدید می آید. (برای اطلاعات بیشتر به قسمت مقالات سایت www.irandh.ir مراجعه نمایید)
هم اکنون با پیشرفت علم و روش های نوین جهانی ایران دی اچ اولین تولید کننده دستگاه های دفع کننده حشرات و حیوانات موذی (بدون مواد شیمیایی) در ایران است که با ۸ سال تجربه به تجهیز بیش از ۹۴۰۰۰ منزل مسکونی (با رضایت کامل) پرداخته است و مفتخر است به کسب تمامی استانداردها و گواهینامه های بین المللی و تندیس های ملی از جمله: تندیس حماسه ساز برتر صنعت و اقتصاد کشور, نشان منتخب سال ۹۲, تندیس تکنولوژی نوین در بهداشت و…

پورتال  ایران
سیستم التراسونیک و الکترومغناطیس مورد استفاده در این دستگاه ها بدون زیان برای اسنان و حتی حیوانات خانگی بوده زییرا التراسونیک منشتر شده توسط این دستگاه ها بین ۲۰ الی حداکثر ۶۰ کیلو هرتز  است در حالیکه امواج رادیو در حد مگا هرتز می باشد. پس این دستگاه ها به مراتب  ۱۰۰۰برابر از لحاظ انتشار موج ضعیف تر از رادیو, موبایل و تلفن بیسیم هستند که از این بابت تمام نگرانی ها را برطرف می کند زیرا در همین رنج صوتی  مورچه ها و خیلی از موجودات با هم اتباط برقرار می کنند که دقیقا این دستگاه هم در استانه شنوایی همان موجودات صوت نا متنواب آزار دهنده ای ایجاد می کند که باعث  تاثیر بر روی سیستم عصبی آنها شده و مانع تغذیه و تولید مثلشان شده و پس از مدتی موجب فرار یا ریشه کن شدن کامل در محیط ما می شود. و اما سیستم الکترومغناطیس که با ایجاد جریان الکتریکی حول سیم کشی داخل دیوارهای ساختمان, حشرات و حیوانات موذی داخل دیوارها را هم دفع می کند.
خوشبختانه به همت جوانان ایرانی این فناوری در ایران بومی سازی شده که توسط شرکت ایران دی اچ تولید, توزیع و پشتیبانی می گردد که باید توجه نمود تا دستگاه های درجه ۳ و بی کیفیت چینی که جز ضرر برای خریدار و سوخت سرمایه و کارآفرینی ملی را به دنبال ندارد (ولو به نام های ایرانی) ؛ تهیه نشود.

اطلاعات تماس با شرکت ایران دی اچ۴۴۶۱۴۱۰۰ ۰۲۱ –  www.irandh.ir


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.