“خانه سربی” دارای تحلیلی متفاوت از موضوعات اجتماعی است

۲۵خردادماه،

مدیرکل هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش ”خانه سربی” در تالار اصلی، این اثر نمایشی را دارای تحلیلی متفاوت از موضوعات اجتماعی توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، قادر آشنا با بیان این مطلب افزود: نمایش خانه سربی اثر خوب و شرافتمندانه ای بود که با نگاهی متفاوت به موضوعات اجتماعی روزمره ما اثر قابل قبولی را به تماشاگر ارائه کرده است، ضمن اینکه جامعه امروز ما نیز به شدت نیازمند پرداختن به موضوعات اجتماعی از زبان هنر به ویژه هنر نمایش است که می تواند دارای نگاه های متفاوتی هم باشد.

وی ادامه داد: موضوعات اجتماعی هم در واقع چند وجه دارند و هر فردی می تواند از نگاه خودش آن موضوع را تحلیل کند. کاری که من شاهد آن بودم اثر خوبی بود که با تحلیل متفاوتی که هنرمند خالق اثر از موضوعات اجتماعی  داشت، توانست با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

مدیر کل هنرهای نمایشی تصریح کرد:  اینکه یک هنرمند جوان در مقام نویسنده و کارگردان جرات  و جسارت این را داشته که با استفاده از تعدادی بازیگر حرفه ای، جوان و صاحب نام تئاتر برای اولین بار در تالار اصلی اجرایی داشته باشد، آغاز اتفاق خوبی است که امیدوارم ادامه پیدا کند و ما شاهد کارهای بهتری  از هنرمندان جوان در تالارهای حرفه ای تئاتر کشور باشیم.

شایان ذکر است نمایش “خانه سربی” نوشته و کار علی نرگس نژاد هر روز غیر از شنبه ها  ساعت ۲۰ با بازی پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، مینا ساداتی، فرزین صابونی و سیامک صفری در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.