خانه سینمای دانشگاهی ایران، همراه جشنواره ˝ فیلم و عکس همراه تهران˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

خانه سینمای دانشگاهی ایران به عنوان زیرمجموعه ای از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همکاری می کند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری، جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در دومین دوره برگزاری خود بار دیگر با خانه سینمای دانشگاهی ایران تفاهم نامه امضا کرد.

دراین تفاهم نامه آمده است؛ با توجه به همکاری مساعد وزرات علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به فعالیت های فرهنگی در دوره اول جشنواره جهت تشویق و ترغیب جوانان دانشجو به عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه، این تفاهم نامه با موارد زیر منعقد می گردد:

۱-برگزاری کارگاه های آموزشی

۲-نمایش آثار برگزیده در دانشگاه ها

۳-برگزاری نشست های تخصصی

۴-حمایت از پایان نامه های مرتبط

حمید خانی دبیر دومین دوره جشنواره فیلم و عکس تهران در خصوص این تفاهم نامه گفت: استقبال خوب دانشجویان از یک جریان فرهنگی مثل ساخت فیلم با تلفن همراه، این مسئولیت را به جشنواره اضافه کرد که امسال با وسواس و دقت بیشتری به این استقبال اهمیت دهیم.

او در پایان افزود: خانه سینمای دانشگاهی ، اجرای برنامه هایی در مسیر تعالی سینمای ایران و فرهنگ سازی در سطح دانشگاه ها را در دستور کار خود قرارداده و این یکی از دغدغه های جشنواره است. امیدوارم خروجی این تفاهم نامه، کارگاه های مفید و پویایی به همراه داشته باشد.

دبیر دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، طی حکمی “حسن علیکرمی” را به دبیری بخش دانشگاهی دومین دوره جشنواره همراه تهران، منصوب کرد. علیکرمی دبیری خانه سینمای دانشگاهی ایران را بر عهده دارد.

اقدامات برنامه ریزی شده بر اساس این تفاهم نامه متعاقبا به رسانه ها اعلام می گردد.

بر اساس تفاهم نامه پیشین خانه سینمای دانشگاهی با جشنواره همراه تهران، ۱۸ کارگاه آموزشی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد و آثار برگزیده جشنواره نیز در ۱۸ دانشگاه به نمایش درآمد.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.